- Waardering
- 27.577
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En jij die van hem zeker: folie a deux.
Huh wat heb ik gedaan?? 🤔
Ik had me nog zo voorgnomen aardiger te zijn...
Niet helemaal gelukt. 😋🤣
Tja, die heeft wel ervaring met mensen met een ernstige verstandelijke beperking.
Klopt vader van een kind met downsyndroom. En blijf voortaan achterom kijken. 👍🏼Tja, die heeft wel ervaring met mensen met een ernstige verstandelijke beperking.
Rustig aan tijger, was niet zo naar jou bedoelt heKlopt vader van een kind met downsyndroom. En blijf voortaan achterom kijken. 👍🏼
. Respect dat je het kan trouwens. Ik kan me niet voorstellen hoe zwaar dat is.Dan had je zo slim moeten zijn om de tag weg te halen. Want ik neem dit zeer persoonlijk. 😤Rustig aan tijger, was niet zo naar jou bedoelt he. Respect dat je het kan trouwens. Ik kan me niet voorstellen hoe zwaar dat is.
Ja snap ik, maar dan begrijp je mijn post verkeerd maat. Niks naar jou of jouw zoontje man.Dan had je zo slim moeten zijn om de tag weg te halen. Want ik neem dit zeer persoonlijk. 😤
Helder.Ja snap ik, maar dan begrijp je mijn post verkeerd maat. Niks naar jou of jouw zoontje man.
Ja snap ik, maar dan begrijp je mijn post verkeerd maat. Niks naar jou of jouw zoontje man.
Ja laten we vooral olie op het vuur gaan gooien.Dan begrijp ik het ook verkeerd want volgens mij had je het toch echt over hem als coach en waar hij dan ervaring mee heeft.
Je krabbelt nu terug. Het zou je beter staan als je gewoon toegeeft en accepteert dat zulke opmerkingen gewoon lomp zijn en excuses maken, dan nu doen alsof HIJ het verkeerd begrepen heeft..
Ja laten we vooral olie op het vuur gaan gooien.
Ik noemde @bullsbark verstandelijk beperkt, vandaar dat ik inspeelde op dat citaat. Ik vond t wel grappig. Bleek minder grappig te zijn voor anderen, werd verkeerd opgevat. Door mij verkeerd ingeschat. Excuses. Klaar.
Wat wil je?Geen olie op het vuur, gewoon iemand verantwoordelijk houden. Ik weet wat je bedoelde, maar hij begreep het niet verkeerd, je zei het gewoon 'tegen de verkeerde'.
Prima nu (imo iig) je excuses gemaakt hebt.
Ja laten we vooral olie op het vuur gaan gooien.
Ik noemde @bullsbark verstandelijk beperkt, vandaar dat ik inspeelde op dat citaat. Ik vond t wel grappig. Bleek minder grappig te zijn voor anderen, werd verkeerd opgevat. Door mij verkeerd ingeschat. Excuses. Klaar.
Wat loop je dan nog door te zagen?