ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha dat is bij mij ook altijd zo. Bij de lokale chinees is het helemaal erg 😆![]()
2 personen patat. Moeten wel twee dikke personen zijn Jezus wat een zak.
Doe is open, ik sta voor je deur.![]()
2 personen patat. Moeten wel twee dikke personen zijn Jezus wat een zak.
Voor twee hè. Jij telt al voor twee
De thee in kartonnetje valt dan wat tegen tussen al het lekkers.
De thee in kartonnetje valt dan wat tegen tussen al het lekkers.

Ja het is hier niet het meest luxe resort en soms zijn de kopjes op krijg je een kartonnetje. De helft van de keren hebben ze ook geen cola zero. Verder ben ik niet zo veeleisend, sommige gasten maken overal een probleem van. All-in resort is eigenlijk niet echt mn ding, maar goedkoop en je kunt zelf je porties en keuzes beter bepalen.De thee in kartonnetje valt dan wat tegen tussen al het lekkers.
Beter dat het eten goed is dan servies met gouden randen!Ja het is hier niet het meest luxe resort en soms zijn de kopjes op krijg je een kartonnetje. De helft van de keren hebben ze ook geen cola zero. Verder ben ik niet zo veeleisend, sommige gasten maken overal een probleem van. All-in resort is eigenlijk niet echt mn ding, maar goedkoop en je kunt zelf je porties en keuzes beter bepalen.
Kwaliteit van het eten is niet super, maar voor het geld goed en je kunt hier ook voor een habbekrats buiten de deur eten. Wel veel verse salade en groenten en het vlees/vis wat vers van de grill/bakplaat komt is een betere keuze dan uit die bakken. Ik mag zeker niet klagen. Buiten de toeristische plaatsen is het leukst en lekkerst en kost het allemaal geen drol.Beter dat het eten goed is dan servies met gouden randen!![]()

Ja
Geen omgekeerde vlag?2 runderburgers van 125g per stuk op 1 bolletje.
![]()
![]()
Met ketchup/mosterd zonder kaas ivm kcal.

2 runderburgers van 125g per stuk op 1 bolletje.
![]()
![]()
Met ketchup/mosterd zonder kaas ivm kcal.
*zijn niet de meest smakelijk uitziende foto's.

Khad geen paneermeel dus hij viel uit elkaar toen ik em flipte.Waarom is die bovenste zo mismaakt? (Serieuze vraag, zoiets krijg ik niet voor elkaar en jij bent een chef). Hoe komt dat?
Ziet er wel lekker uit hoor![]()
Hele geruststelling dat het bij de chef zelf ook niet altijd perfect is of er gelikt (beetje vreemd in deze) uitziet.Khad geen paneermeel dus hij viel uit elkaar toen ik em flipte.
Quasimodo burger.