MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_7604.jpeg

2 personen patat. Moeten wel twee dikke personen zijn Jezus wat een zak.

De thee in kartonnetje valt dan wat tegen tussen al het lekkers.
Ja het is hier niet het meest luxe resort en soms zijn de kopjes op krijg je een kartonnetje. De helft van de keren hebben ze ook geen cola zero. Verder ben ik niet zo veeleisend, sommige gasten maken overal een probleem van. All-in resort is eigenlijk niet echt mn ding, maar goedkoop en je kunt zelf je porties en keuzes beter bepalen.

Ja het is hier niet het meest luxe resort en soms zijn de kopjes op krijg je een kartonnetje. De helft van de keren hebben ze ook geen cola zero. Verder ben ik niet zo veeleisend, sommige gasten maken overal een probleem van. All-in resort is eigenlijk niet echt mn ding, maar goedkoop en je kunt zelf je porties en keuzes beter bepalen.
Beter dat het eten goed is dan servies met gouden randen! :thumb:

Beter dat het eten goed is dan servies met gouden randen! :thumb:
Kwaliteit van het eten is niet super, maar voor het geld goed en je kunt hier ook voor een habbekrats buiten de deur eten. Wel veel verse salade en groenten en het vlees/vis wat vers van de grill/bakplaat komt is een betere keuze dan uit die bakken. Ik mag zeker niet klagen. Buiten de toeristische plaatsen is het leukst en lekkerst en kost het allemaal geen drol. :)

Twee favo gerechten van mij om te maken, steaktartaar en kabeljauwhaas op bedje van zeekraal met zoete aardappel puree.

Bijlagen

• IMG_8677.jpeg
    IMG_8677.jpeg
    207,6 KB · Weergaven: 54
  • IMG_8998.jpeg
    IMG_8998.jpeg
    110,6 KB · Weergaven: 51
Terug
Naar boven