ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
En ik ben helemaal niet dol op 🍒Ten opzichte van de adviesprijs kon je het niet laten liggen 😅
Geniet ervan!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik ben helemaal niet dol op 🍒Ten opzichte van de adviesprijs kon je het niet laten liggen 😅
Geniet ervan!

Overal en nergens op t moment.
Ik snackte altijd Jalapeños, top tier snack if u ask me
En steeds als hij iets zegt, kijk jij naar zijn neus, en doe jij alsof je jeuk hebt aan je neus, om te kijken hoe zenuwachtig je hem kan krijgen? 😇Hij is 35 mins weggeweest. Albert Heijn Leidsche zit op 150 meter afstand..
"yeah I was meeting my dealer hahaha just kiddin haha"
"Jaja"
Ja das wel een leukeEn steeds als hij iets zegt, kijk jij naar zijn neus, en doe jij alsof je jeuk hebt aan je neus, om te kijken hoe zenuwachtig je hem kan krijgen? 😇
You want a coffee?En steeds als hij iets zegt, kijk jij naar zijn neus, en doe jij alsof je jeuk hebt aan je neus, om te kijken hoe zenuwachtig je hem kan krijgen? 😇

Lijkt mij knap lastig om je aan een dieet te houden met al dat lekkers.
O joh hij maakte geen grap. Hij heeft dus ADHYou want a coffee?
Nah I'll get a peppochino.
Ok het boeit em niet meer![]()
Ja man is soms wel lastig.Lijkt mij knap lastig om je aan een dieet te houden met al dat lekkers.
Toch nog p*ssy verleid!Versgebakken baguette bij de bakker waar de locals komen: € 0.07
![]()
Gegrilde halve kip in de supermarkt: € 1,80
![]()
Blik Monster: € 3,00
![]()
Lindt pure chocola 85%: €4,50
Kip gedeeld met mijn nieuwe liefde
![]()