apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
O joh die stats zijn niet actueel.
Kben nu 107

Streef is 12% bf. Eerst maar eens naar de 90kg gaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O joh die stats zijn niet actueel.

Ik zie zo vaak chocolade langskomen, daar zit vast een gedachte achter?350gr budget kwark 1kg/1.89€ —> xxl druppels cookie
30gr cashewnoten
20gr 85% chocolade
Deze meal geen zout.
Meals zijn om/om hoog koolhydraat/vetten. Pre bed is altijd hoog vet ivm vertraagd eiwit opname in me schoonheidsslaapje, aldus de theorie.
(143gr vet pd, vetten maakt je niet dik als men dat anno 2023 nog denkt, koolhydraten na 8uur savonds doen dit namelijk)
![]()

En om 19:50uur kan ik ze nog wel nemen zonder dik te worden?
Zit boordevol goede stoffen en oa verlaagd het je bloeddruk, cholesterol, insuline, etc. Eigenlijk onmisbaar in een weloverwogen dieet voor zowel enhanced als natuurlijke atleten.Ik zie zo vaak chocolade langskomen, daar zit vast een gedachte achter?![]()
Dat moet nog net gaan, mits je de laatste hap binnen hebt voor 20.00En om 19:50uur kan ik ze nog wel nemen zonder dik te worden?
Ik neem meestal om 19:59 nog wel eens flink wat koolhydraten. Zodat ik niet dik wordt.En om 19:50uur kan ik ze nog wel nemen zonder dik te worden?
Living on the edgeIk neem meestal om 19:59 nog wel eens flink wat koolhydraten. Zodat ik niet dik wordt.
Boefje, living on the edge!Ik neem meestal om 19:59 nog wel eens flink wat koolhydraten. Zodat ik niet dik wordt.
Ik ben er van overtuigd dat het degelijk effect heeft op het grotere plaatje zoals bloedsuikerspiegel, honger, proteinsynthese etc. Al blijft het in beginsel natuurlijk kcal in vs. kcal out.Zonder gein er was dus laatst een programma op rtl4 waar veel mensen naar kijken waarin de presentator (die een beetje dik is) en liefhebber van pasta is dus claimde dat koolhydraten in de avond je dik maken. De reden die zij gaf was dat je de energie die deze koolhydraten dus geven niet meer nodig hebt doordat je gaat slapen en dit magisch direct word omgezet in vet, geen woord gezegd dat het kcal in vs kcal out is.
Vandaar dat men in italie tussen de middag pasta eten zodat die energie nog verbrand word op het werk en hun dus niet dik werden, aldus haar woorden.
Ik verzin dit niet.
Eieren zijn niet vegan.Pre bed:
5 eieren
50gr pindakaas
40gr whey (kan ook 200ml egg whites)
Beetje zout, beetje friteslijn
Volgens mij is dit keto en vegan proof dus bonus gains.
![]()
Deze kippen hebben alleen groente gegeten.
Allemaal moeilijk dat vegan geloof, moet er nog in oefenen.
Pindakaas is ook niet vegan. Kaas komt van koeien.Allemaal moeilijk dat vegan geloof, moet er nog in oefenen.