Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

2x pd
100gr penne
175gr kip muscle meat
200gr groente (blik wortels/sperziebonen)
15gr ongezouten cashewnoten
1 a 2 gr zout, vrijwel op elke meal.

Stiekem wat kaas en passata saus

Blikje foots zero, hopelijk verneukt dit me bloedsuiker niet. Momenteel 2 koolzuur drankjes pd om de honger beetje te temmen.

image.jpg

350gr budget kwark 1kg/1.89€ —> xxl druppels cookie
30gr cashewnoten
20gr 85% chocolade
Deze meal geen zout.

Meals zijn om/om hoog koolhydraat/vetten. Pre bed is altijd hoog vet ivm vertraagd eiwit opname in me schoonheidsslaapje, aldus de theorie.

(143gr vet pd, vetten maakt je niet dik als men dat anno 2023 nog denkt, koolhydraten na 8uur savonds doen dit namelijk)

IMG_7684.jpeg

350gr budget kwark 1kg/1.89€ —> xxl druppels cookie
30gr cashewnoten
20gr 85% chocolade
Deze meal geen zout.

Meals zijn om/om hoog koolhydraat/vetten. Pre bed is altijd hoog vet ivm vertraagd eiwit opname in me schoonheidsslaapje, aldus de theorie.

(143gr vet pd, vetten maakt je niet dik als men dat anno 2023 nog denkt, koolhydraten na 8uur savonds doen dit namelijk)

IMG_7684.jpeg
Ik zie zo vaak chocolade langskomen, daar zit vast een gedachte achter? :)

• Like
Waarderingen: AK
Ik zie zo vaak chocolade langskomen, daar zit vast een gedachte achter? :)
Zit boordevol goede stoffen en oa verlaagd het je bloeddruk, cholesterol, insuline, etc. Eigenlijk onmisbaar in een weloverwogen dieet voor zowel enhanced als natuurlijke atleten.
Naast dat het low volume/high kcal is wat wel fijn is als je flink moet eten in een bulk.

En om 19:50uur kan ik ze nog wel nemen zonder dik te worden?
Dat moet nog net gaan, mits je de laatste hap binnen hebt voor 20.00

Laatst bewerkt:
Zonder gein er was dus laatst een programma op rtl4 waar veel mensen naar kijken waarin de presentator (die een beetje dik is) en liefhebber van pasta is dus claimde dat koolhydraten in de avond je dik maken. De reden die zij gaf was dat je de energie die deze koolhydraten dus geven niet meer nodig hebt doordat je gaat slapen en dit magisch direct word omgezet in vet, geen woord gezegd dat het kcal in vs kcal out is.
Vandaar dat men in italie tussen de middag pasta eten zodat die energie nog verbrand word op het werk en hun dus niet dik werden, aldus haar woorden.

Ik verzin dit niet.

Zonder gein er was dus laatst een programma op rtl4 waar veel mensen naar kijken waarin de presentator (die een beetje dik is) en liefhebber van pasta is dus claimde dat koolhydraten in de avond je dik maken. De reden die zij gaf was dat je de energie die deze koolhydraten dus geven niet meer nodig hebt doordat je gaat slapen en dit magisch direct word omgezet in vet, geen woord gezegd dat het kcal in vs kcal out is.
Vandaar dat men in italie tussen de middag pasta eten zodat die energie nog verbrand word op het werk en hun dus niet dik werden, aldus haar woorden.

Ik verzin dit niet.
Ik ben er van overtuigd dat het degelijk effect heeft op het grotere plaatje zoals bloedsuikerspiegel, honger, proteinsynthese etc. Al blijft het in beginsel natuurlijk kcal in vs. kcal out.

Pre bed:
5 eieren
50gr pindakaas
40gr whey (kan ook 200ml egg whites)
Beetje zout, beetje friteslijn

Volgens mij is dit keto en vegan proof dus bonus gains.

image.jpg

Laatst bewerkt:
  • Sad
Waarderingen: AK
Post legs bulk

Pizza margarita en zelf kip kebab erop gedaan.
Beetje shoarma kruiden op het eind erover.🤩
+40gram whey "sweet vanille"
20231025_201625.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven