ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.370
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
JIj dacht het het past niet meer in het bakkie dus dan maar in het koppie!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JIj dacht het het past niet meer in het bakkie dus dan maar in het koppie!

Wat doe jij bij de KMAR?
Haha dat is koffiej😆 cappuchinoow🍵JIj dacht het het past niet meer in het bakkie dus dan maar in het koppie!![]()
Storing, ze hadden geen TV meer in meerdere gebouwen en bleek een versterker uit te liggen buiten in straatkast. Nieuwe er in en is weer gefixxed🤗
Haha, ik dacht dat je op het matje moest komen ofzo :')Storing, ze hadden geen TV meer in meerdere gebouwen en bleek een versterker uit te liggen buiten in straatkast. Nieuwe er in en is weer gefixxed🤗
Dat er nog mensen zijn die (normaal) tv kijken in deze tijd.Storing, ze hadden geen TV meer in meerdere gebouwen en bleek een versterker uit te liggen buiten in straatkast. Nieuwe er in en is weer gefixxed🤗
Meer dan je denkt👌🏻 door de huidige modulatietechnieken is er veel meer mogelijk dan 10 jaar terug. Koper heeft ook veel voordelen tov glas. Anyway mijn eten is weer bijna klaar🤗Dat er nog mensen zijn die (normaal) tv kijken in deze tijd.
Je hoort het weinig.
Nee werk voor defensie met mijn bedrijf🤗Haha, ik dacht dat je op het matje moest komen ofzo :')
Iedereen met kinderen kijkt zeker weten nr 55 kids/baby tv en 56 disney 💁Dat er nog mensen zijn die (normaal) tv kijken in deze tijd.
Je hoort het weinig.
En papsie kijks savonds naar hustler🤪Iedereen met kinderen kijkt zeker weten nr 55 kids/baby tv en 56 disney 💁
Was wel nodig he 😜
Ja zeker na die 100kg dumbells
Heb nog nooit havermout geprept..Havermout maar gelijk voor 2 dagen geroerd. Wordt nog een x gespierd van dat roeren 😎. Tis een werkje maar de smaak echt de moeite iedere dag waard ✌️
![]()
Nu dinnertime
![]()
Heb nog nooit havermout geprept..
Werkt dat goed? Word niet kogelhard ofzo?