royboyiron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.813
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vet en geen koolhydraat?
jawel, 6 kidney bonen
Ik zag laatst dat je pannenkoeken in je schema heb staan. Wat doe je daar voor eiwitbron bij of op? Of is alleen voor de kh?
kipfilet met pindakaasIk zag laatst dat je pannenkoeken in je schema heb staan. Wat doe je daar voor eiwitbron bij of op? Of is alleen voor de kh?

Ik pwo doe er een whey shake bij en als vetbron pindakaas op de pannenkoek of 85% chocola als ik onderweg ben en de pindakaas pot niet mee kan nemen.Ik zag laatst dat je pannenkoeken in je schema heb staan. Wat doe je daar voor eiwitbron bij of op? Of is alleen voor de kh?
Echt bb neemt zn pindakaas mee onderwegIk pwo doe er een whey shake bij en als vetbron pindakaas op de pannenkoek of 85% chocola als ik onderweg ben en de pindakaas pot niet mee kan nemen.
Lekkere combi 🫣
eerst proberen dan reageren

Jawel, maar kan ook paar met pindakaas en paar met kipfilet doen natuurlijk.
2 scheppen whey, 3 eieren en een zooi havermout en dan met bloem en melk aanvullen.Ik zag laatst dat je pannenkoeken in je schema heb staan. Wat doe je daar voor eiwitbron bij of op? Of is alleen voor de kh?
dit is ongeveer hetzelfde als kipsate, dus geen hele rare combiJawel, maar kan ook paar met pindakaas en paar met kipfilet doen natuurlijk.
Zag laatst pindakaas met mayo hier voorbij komen dus het kan altijd gekker

Haha true, weegschaal is het probleem. Ik eet me pwo 2/1 uur en ben dan niet altijd thuis dus voor de makkelijkheid pak ik dan chocolade aangezien dat makkelijk in de praktijk werkt.
Thanks man, goede optie om ook te gaan doen als afwisseling👍@Boca . Met de melk en havermout erbij kom je rond de 100gr eiwitten. Over 10 pannekoeken kom je dan rond de 10gr eiwit per pannekoek.
Met whey delicious aardbei,aarbei banaan of nog lekkerder choco worden ze echt superlekker. De havermout kun je uiteraard weglaten , ik vind het ez kcals in de bulk maar het is geen must uiteraard.Thanks man, goede optie om ook te gaan doen als afwisseling👍