Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.807
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat weinig voor een week. Ik zit aan ontbijt alleen al aan 49 stuks.
Per ontbijt dan toch? 🤪Wat weinig voor een week. Ik zit aan ontbijt alleen al aan 49 stuks.
Wat is de reden om 35 gram vet te eten als ontbijt?Wat weinig voor een week. Ik zit aan ontbijt alleen al aan 49 stuks.
Bloedsuiker stabiel houden, opname van supps verbeteren aangezien ik wel eens voorbij zie komen dat veel vetten dit proces iets verbeteren aldus de theorie.Wat is de reden om 35 gram vet te eten als ontbijt?
Verduidelijking 2 hele en 5 eieiwitten. Maar blijven 7 eieren per dag. 😋😋Wat is de reden om 35 gram vet te eten als ontbijt?
4.45€ / 1000ml egg whites, 30ml = 1 ei, tel uit je winst (en tijd/rommel).Verduidelijking 2 hele en 5 eieiwitten. Maar blijven 7 eieren per dag. 😋😋
Ik eet als ontbijt ook 4 eieren met 50 gram 20+-kaas. Zie wel meer coaches ontbijt hoog in vetten voorschrijven.Bloedsuiker stabiel houden, opname van supps verbeteren aangezien ik wel eens voorbij zie komen dat veel vetten dit proces iets verbeteren aldus de theorie.
Eet zelf bij roel als ontbijt eigenlijk ook hoog v 55gr / e 70gr en vrijwel geen koolhydraten.
Pindakaas, eieren met egg whites of x gr whey.
Ik heb liever uit een ei die uit een fles is vloeibaarder (is dit een woord).4.45€ / 1000ml egg whites, 30ml = 1 ei, tel uit je winst (en tijd/rommel).
p*ssy?
Fixed.Ik heb liever uit een ei die uit een fles heeft een te lage viscositeit.