Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Meal 7: pre bed
3 mcchickens (2x pw)
7.1k kcal vandaag 🫠

image.jpg
Hoeveel weeg je inmiddels? Met deze calorieën (en voedingsmiddelen) + die blast zal er wel al wat gewicht zijn bijgekomen?

Hoeveel weeg je inmiddels? Met deze calorieën (en voedingsmiddelen) + die blast zal er wel al wat gewicht zijn bijgekomen?
Vooraf dacht ik ook dat ik als een malle vocht zou vasthouden door de stack, maar coach gaf aan dat icm de orals dit vrijwel niet ging gebeuren. Momenteel gain ik niet enorm veel gemiddeld gewicht wekelijks (0.5kg ong) en word ik tevens ook stuk droger visueel. Bw 102, maar sta eerlijk gezegd niet te wachten op 110+ (mentaal/lichamelijk nog teveel momenteel) zou het niet erg vinden als ik dit bw aanhoud maar wat massa gain/vet verlies komende maanden.

Die boerengezond is vegan, daarom heb ik die gepakt 🫶

image.jpg

• Heart
Waarderingen: AK
Dus veggie = vegetarisch. Wel ei, kaas, melk.
En vegan is met de N van niks niet? :emo:
Vegan is inderdaad ook zonder ei- en zuivelproducten.
Vegetarisch is heel versimpeld geen vlees en vis eten, vegan helemaal geen dierlijke producten.
Niet dat ik nou zo'n expert ben. Meerdere dames (en heren?) hier op dbb die er meer van zullen weten.

Ik zou voor de 🐔 gaan

Vegan is inderdaad ook zonder ei- en zuivelproducten.
Vegetarisch is heel versimpeld geen vlees en vis eten, vegan helemaal geen dierlijke producten.
Niet dat ik nou zo'n expert ben. Meerdere dames (en heren?) hier op dbb die er meer van zullen weten.
Een vegetariër eet geen producten afkomstig van dode dieren; dierlijk stremsel en gelatine vallen daar ook onder. Bij veel producten staat voor de duidelijkheid ook aangegeven of het geschikt is voor vegetariërs, zoals kaas of toetjes.

Een vegetariër eet geen producten afkomstig van dode dieren; dierlijk stremsel en gelatine vallen daar ook onder. Bij veel producten staat voor de duidelijkheid ook aangegeven of het geschikt is voor vegetariërs, zoals kaas of toetjes.
Mijn vegetarische kind eet geen vlees of vis.🤷‍♀️ Wij houden het graag simpel. :)

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven