MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Meal 2 pwo/intra
(Meeste slapen nog maar dus al 2.5k kcal geconsumeerd, vandaar vroeg opstaan key is als je wat moet eten anders kom je in de knoei met de tijd)

1uur pre
4 pannenkoek - kan ook havermout maar dit is 600 kcal en havermout 600 kcal = 170gr
30gr pindakaas
Hagelslag x gr
40gr whey concentrate
0.5l water

15min pre
Stim free pump (nitro pump)
Muffin/koek/cake 200/300 kcal
0.5l water

Intra
2gr zout
100gr dextro
10gr eaa
Bovenstaand op de eerste liter die 60/70% in de workout op is en daarna vul ik de fles aan met kraanwater tot eind workout.

Op de zout staat een sticker met een datum zodat ik weet vanaf die dag is ie in gebruik en gebruik ik die alleen zodat ik me zout consumptie kan bepalen. Ik weeg het namelijk niet af elke meal puur op gevoel en zodra die op is reken ik het terug en anticipeer ik als het heel eind off is.

image.jpg

Meal 2 pwo/intra
(Meeste slapen nog maar dus al 2.5k kcal geconsumeerd, vandaar vroeg opstaan key is als je wat moet eten anders kom je in de knoei met de tijd)

1uur pre
4 pannenkoek - kan ook havermout maar dit is 600 kcal en havermout 600 kcal = 170gr
30gr pindakaas
Hagelslag x gr
40gr whey concentrate
0.5l water

15min pre
Stim free pump (nitro pump)
Muffin/koek/cake 200/300 kcal
0.5l water

Intra
2gr zout
100gr dextro
10gr eaa
Bovenstaand op de eerste liter die 60/70% in de workout op is en daarna vul ik de fles aan met kraanwater tot eind workout.

Op de zout staat een sticker met een datum zodat ik weet vanaf die dag is ie in gebruik en gebruik ik die alleen zodat ik me zout consumptie kan bepalen. Ik weeg het namelijk niet af elke meal puur op gevoel en zodra die op is reken ik het terug en anticipeer ik als het heel eind off is.

image.jpg
Lekker bezig jij!

Ik zie ook dat jij die whey van 17 nutrition hebt, wij hebben gister 4 zakken a 2kg binnen gekregen. Is ie beetje te doen qua smaak en shaken (schuim of klont vorming enzo?)?

Daarnaast heb ik als pwo meestal kleine eiwitshake met banaan of 300gr kwark met een banaan.
Ik heb gemerkt dat proteïne voor het trainen niet perse noodzakelijk is dus ben de laatste week pwo gedaan met enkel koffie (zwart zonder suiker) en een banaan, ging perfect.

Nu zie ik ook vaak dextro staan, is dit een soort suiker (dextrose) of zo?

Tijdens het trainen drink ik eigenlijk alleen water maar ben me aant inlezen over alternatieven.

• Like
Waarderingen: AK
Lekker bezig jij!

Ik zie ook dat jij die whey van 17 nutrition hebt, wij hebben gister 4 zakken a 2kg binnen gekregen. Is ie beetje te doen qua smaak en shaken (schuim of klont vorming enzo?)?

Daarnaast heb ik als pwo meestal kleine eiwitshake met banaan of 300gr kwark met een banaan.
Ik heb gemerkt dat proteïne voor het trainen niet perse noodzakelijk is dus ben de laatste week pwo gedaan met enkel koffie (zwart zonder suiker) en een banaan, ging perfect.

Nu zie ik ook vaak dextro staan, is dit een soort suiker (dextrose) of zo?

Tijdens het trainen drink ik eigenlijk alleen water maar ben me aant inlezen over alternatieven.
17nutri whey prijs/kwaliteit gewoon goed, schuimt niet wat ik fijn vind.

Dextro intra in theorie geeft het je energie idem dito als je een banaan eet, maar in de praktijk merk je dit niet en in een bulk aangezien je toch al veel eet is dit verwaarloosbaar. In een cut zou dit wellicht meer merkbaar zijn. Ik doe het nu voornamelijk voor de extra totaal kcal.

• Like
Waarderingen: K82
300gr kwark, kaneel en een banaan.
IMG_20231224_122400.jpg

Hazenpeper in de maak voor morgen. In wijn en cognac uiteraard. 👌
IMG_20231224_182029.jpg

Ik heb gehoord dat Challenge #3 een kookchallenge is, dus ik voor de tweede plaats..

Laatst bewerkt:
Lekker pik.

Ontbijtshake;
50 gr brinta
100ml halfvolle melk
400ml water
Scoop whey
1 vitamine d3 25mcg (na de shake)

Goedemorgen allemaal en geniet van jullie (Kerst)dag.
IMG_20231225_111100.jpg

70g iso aardbei, 25g collageen.
IMG_0770.jpeg

• Like
Waarderingen: K82
Terug
Naar boven