Dat jouw bijdrages af en toe twijfelachtig zijn hoef je niet te bevestigen zaffo.Dat rauw beter is hoef je mij niet uit te leggen pikkie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat jouw bijdrages af en toe twijfelachtig zijn hoef je niet te bevestigen zaffo.Dat rauw beter is hoef je mij niet uit te leggen pikkie
begin eerst eens met trainenDat jouw bijdrages af en toe twijfelachtig zijn hoef je niet te bevestigen zaffo.
Alsof jij daardoor zinnigere bijdrages gaat leveren.

je lacht als een boer met kiespijn. Maar zou je in je waan laten, zodat je avond niet verziekt wordt.Alsof jij daardoor zinnigere bijdrages gaat leveren.![]()
Kan je dit ook eten met slagroom?Wat havermout erbij en de volgende ochtend is het zalig als ontbijt. Je hebt dan wel mes en vork erbij nodig. "Appeltaart" 😁
Prima, laten we elkaar lekker in waan.je lacht als een boer met kiespijn. Maar zou je in je waan laten, zodat je avond niet verziekt wordt.

Hmmm.... of mayo @ThaWasteland ?🤪
Prima.
Ben je alweer wat opgeknapt ?Hmmm.... of mayo @ThaWasteland ?🤪
Uiteraard!
Beetje cacao erdoor is ook lekker @K82 🙂
Leuke toevoeging ....een scheutje whisky of als je t lust amaretto. --> beter niet in de ontbijtversie 😇
Of juist wel??🙄
Beetje mayo over je t**ten en ik lik het er zo vanafHmmm.... of mayo @ThaWasteland ?🤪
Uiteraard!
Beetje cacao erdoor is ook lekker @K82 🙂
Leuke toevoeging ....een scheutje whisky of als je t lust amaretto. --> beter niet in de ontbijtversie 😇
Of juist wel??🙄
Nope... koorts iets gezakt...39 gr nu
Dan valt er niet veel te likken 🤪Beetje mayo over je t**ten en ik lik het er zo vanaf
Ik begin mij een beetje zorgen te maken over jou de laatste tijd.Beetje mayo over je t**ten en ik lik het er zo vanaf
Aerosollen hebben een te hoog zuurgehalte op het werk denk ik.Ik begin mij een beetje zorgen te maken over jou de laatste tijd.
Als je behoefte hebt aan wat gezelschap kun je altijd op de koffie komen in "de fendert"Aerosollen hebben een te hoog zuurgehalte op het werk denk ik.
Eet smakelijk!