Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

🐟🐟🐟πŸ₯”πŸ₯”πŸ₯”πŸ₯—πŸ₯—πŸ₯—
20231230_200439.jpg

M2
(Dit eet ik 3x pd)

125gr pasta onbereid
175gr kip (muscle meat) dus bereid!
15gr ongezouten cashewnoten
Kaas/passata/zout

image.jpg

Lekker kauwvoedsel in de morgen😭
Normaal is me 2de meal 09.30, maar probeer alles vandaag wat naar voren te halen zodat ik nog enigszins kan genieten van die ene oliebol die er eind vd dag nog in gaat. Zelfde met kerst als je 2uur voor het kerstdiner nog zon bakje eet zit je ook niet echt comfortabel aan het kerstdinee dus sommige dagen probeer ik net wat te schuiven.

Normaal is me 2de meal 09.30, maar probeer alles vandaag wat naar voren te halen zodat ik nog enigszins kan genieten van die ene oliebol die er eind vd dag nog in gaat. Zelfde met kerst als je 2uur voor het kerstdiner nog zon bakje eet zit je ook niet echt comfortabel aan het kerstdinee dus sommige dagen probeer ik net wat te schuiven.
Ja ben ook extra vroeg opgestaan, ik voel je pijn

• Heart
Waarderingen: AK
Hoeveel teentjes knoflook eet jij in 1 maaltijd?
Te weinig om de bloedzuigers van het forum op afstand te houden.
:D

Dat varieert vanaf nul t/m een hele voet, maar liever een teentje meer.

Als je de knoflook zo of als losse tenen (niet pellen!) in de oven doet dan mislukken er soms een paar tenen, die worden hard. Degene die lukken hebben een heel zachte smaak en ze zijn zo zacht dat je ze kan uitknijpen en de pasta is heerlijk.

Meer knoflook-liefhebbers hier?

Te weinig om de bloedzuigers van het forum op afstand te houden.
:D

Dat varieert vanaf nul t/m een hele voet, maar liever een teentje meer.

Als je de knoflook zo of als losse tenen (niet pellen!) in de oven doet dan mislukken er soms een paar tenen, die worden hard. Degene die lukken hebben een heel zachte smaak en ze zijn zo zacht dat je ze kan uitknijpen en de pasta is heerlijk.

Meer knoflook-liefhebbers hier?
Ik doe elke dag een teentje door een van mn maaltijden. Is ook gezond.

1. Stamppotaardappelen komen geschild en voorgekookt in zakken van een kilo, dat is genoeg voor twee maaltijden;
2. Ik vind aardappelen uit de oven erg lekker, olijfolie, zout, peper, Provinciaalse kruiden, Italiaanse kruiden, verse rozemarijn, verse tijm, paar tenen knoflook erbij poffen. Ook krijg ik die uit de oven makkelijker weg dan gekookt, zou ik ze koken dan had ik geen zakken nodig van een kilo;
Ik vind het lekkerder om gewoon β€œrauweβ€β€˜aardappelen met schil (bijv Roseval) in parten te snijden, even aan te zetten en dan lang in de oven te bakken.

Ik vind een zak chips wel lekker

• Heart
Waarderingen: Loca
Ik vind het lekkerder om gewoon β€œrauweβ€β€˜aardappelen met schil (bijv Roseval) in parten te snijden, even aan te zetten en dan lang in de oven te bakken.
Dat is ook lekkerder, zou ik ook wat vaker moeten doen.

Zeker Roseval :eating:

M3 (pwo)

4 pannenkoeken
30gr pindakaas
40gr whey concentrate
Beetje hagelslag

(Muffin/cake 30min vooraf nog)

image.jpg

Terug
Naar boven