- Waardering
- 27.821
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, zo begint het bij mij ook altijd.
Niet tegen mijn coach zeggen, maar donderdag kon ik me ook niet beheersen 🤣
Beetje rascistische foto dit. Of is dat nou een getinte met 4 scharrels?Één zielig vrije uitloop eitje, tussen vier scharreleieren.
![]()
Harempje 😉Beetje rascistische foto dit. Of is dat nou een getinte met 4 scharrels?
Ik kijk niet naar de schaal, maar naar de binnenkant.Beetje rascistische foto dit. Of is dat nou een getinte met 4 scharrels?
Altied weer een minderheid...Één zielig vrije uitloop eitje, tussen vier scharreleieren.
![]()
Riblap? Ga je stoven. Heb m laatst zo gebakken. Poor mans ribeye. Maar dat is mij niet bevallen.
Ja Ierse ofzoRiblap? Ga je stoven. Heb m laatst zo gebakken. Poor mans ribeye. Maar dat is mij niet bevallen.
Lekker man zo'n eiwitbom.500g kwark
1 scoop supreme whey
92% choco. Er brak nog een stukje af, ipv 2 dus 3
![]()
150 gr havermout
1 whey
100ml melk
Heet water
En @Hell93 één schepje oploskoffie, volgens mij gaf jij dit aan in een ander topic. Smaakt heerlijk trouwens!
![]()
we hadden een gezamelijk 'gesprek' erover en iemand anders gaf dat als advies.Ik zie het al, het was @marina1975Nope, was ik niet, maar ik kan me niet meer herinneren wie het wel waswe hadden een gezamelijk 'gesprek' erover en iemand anders gaf dat als advies.
@dannyz misschien?

meer dat 'mocca' smaak).