Is Kanon zo licht van kleur?Snert en Shout Out
![]()
Rechtopstaande lepel, dan weet je dat het echt is!
Shout Out naar @Schwarzeneggertje, maar het hoort dus echt niet op nummer 1.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is Kanon zo licht van kleur?Snert en Shout Out
![]()
Rechtopstaande lepel, dan weet je dat het echt is!
Shout Out naar @Schwarzeneggertje, maar het hoort dus echt niet op nummer 1.
![]()
Kan ook aan de foto liggen, maar heel donker is het niet.
Ik denk niet dat ergens tussen 3 en 7 alcoholische consumpties per week op dit moment een enorme impact op mijn training hebben.Nu begrijp ik je trainingsschema wel, met al dat bier 🤣
Ze kennen mij inmiddels al

Heerlijk toch

Bambuddha in Meerssen
Dit is voor mij geen echte sushi, maar verwesterde troep. Maar heb ook in een periode van 10 jaar af en aan in Japan gezeten, dus heb er een iets andere kijk op!

Het is Suhi van Dushi. Net als het eten bij de Chinees in NL niet echt is wat men daar eet.Dit is voor mij geen echte sushi, maar verwesterde troep. Maar heb ook in een periode van 10 jaar af en aan in Japan gezeten, dus heb er een iets andere kijk op!![]()
Het is Suhi van Dushi. Net als het eten bij de Chinees in NL niet echt is wat men daar eet.
Ze eten daar Engels drop, en drinken chocomelkJij wil ons hier nu wijsmaken dat Chinezen niet écht elke dag gebakken bananen en kroepoek eten?
Met vleermuizen?
Praat niet zo raar. Gebakken hond, je weet tog
Pisang Goreng is Indonesisch.Jij wil ons hier nu wijsmaken dat Chinezen niet écht elke dag gebakken bananen en kroepoek eten?
Welke training?Ik denk niet dat ergens tussen 3 en 7 alcoholische consumpties per week op dit moment een enorme impact op mijn training hebben.
Dat glas bij die broodjes is groene thee.

Kroepoek ook.Russen weten dat niet
Die eten alleen maar borsjtsj, plov en kaviaar natuurlijk elke dag.
Lekkere dikke worst