- Waardering
- 10.367
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb er twee of had er 2 ?
Nu nog maar 1 dus?

Als ze niet oppassen geen een meer 😆
Het ziet er zoooo lekker uit maar ik vind het zoooo niet lekker......heb echt meerdere keren geprobeerd het te eten maar ik vind het behoorlijk vies smaken.Ik eet deze week 3 keer zalm. Ik heb een een stuk af laten snijden bij de viswinkel. Mooie kleur lekker vers. Lekker bij de gebakken aardappels met groentes.
![]()
![]()
Het ziet er zoooo lekker uit maar ik vind het zoooo niet lekker......heb echt meerdere keren geprobeerd het te eten maar ik vind het behoorlijk vies smaken.
Paling vind ik heerlijk, echt zo vreselijk lekker, wel beetje prijzig maar 100gr 6,50euro heb ik er wel voor over hier op de marktJe moet er van houden. Ik vind ook niet alle soorten vis even lekker. Kabeljauw wel maar koolvis weer minder. Spekbokking, makreel, haring, paling vind im wel weer lekker. Ook zoetwater vis zoals Baars en Snoekbaars vind ik erg lekker.
Probeer eens gerookte zalm, bv. bij pasta.Het ziet er zoooo lekker uit maar ik vind het zoooo niet lekker......heb echt meerdere keren geprobeerd het te eten maar ik vind het behoorlijk vies smaken.
Gedaan, geen succes.
Oeh, met pesto en mozzarella. 😋
Zelf haak ik dan weer af bij mozzarella.
Ook lekker op een warm broodje.
Easy meals, gerookte zalm met pasta en kruidenkaas. Evt wat erwtjes oid vanuit de diepvries bij en klaar.
Genoeg opties om mee te variëren gelukkig.

Klopt, kan zelfs als tosti of op een pannenkoek lekker zijn.
Ook lekker!Easy meals, gerookte zalm met pasta en kruidenkaas. Evt wat erwtjes oid vanuit de diepvries bij en klaar.
Zei iemand pannenkoek?Genoeg opties om mee te variëren gelukkig.
Klopt, kan zelfs als tosti of op een pannenkoek lekker zijn.
Ook lekker!
Nu zin in zalm. 😁