Aight
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aight
Aight floes
Geen sixpack dan?Krijg weer trek van de foto’s hier, dat is niet goed voor mij 😄
Vandaag alleen het ontbijt, en straks 5 eieren
Wilde net mijn hoerige pasta met een peer droppen, maar na jou maaltijd lacht men mij alleen maar uit dus laaaaaaaaat maaaaaaaar![]()
1,4kg sous vide short ribs
![]()
Zo uit de verpakking, 5 mins de oven in, insmeren met glaze. Weer 5 mins oven in.
Weer glaze, nog 1x 5 mins oven in
![]()
![]()
Slow cooked short ribs met teriyaki-honing glaze, piperade en pastinaak crème.
Wilde net mijn hoerige pasta met een peer droppen, maar na jou maaltijd lacht men mij alleen maar uit dus laaaaaaaaat maaaaaaaar
1,4kg sous vide short ribs
Zo uit de verpakking, 5 mins de oven in, insmeren met glaze. Weer 5 mins oven in.
Weer glaze, nog 1x 5 mins oven in
Slow cooked short ribs met teriyaki-honing glaze, piperade en pastinaak crème.
Pulled chicken wraps. Rol 't in een tortilla en fl**ker het in de vriezer.

Pulled chicken wraps. Rol 't in een tortilla en fl**ker het in de vriezer.
Leg het een dagje van te voren in de koelkast en daarna in de grillpan om 't op te warmen.
Bulk variant doe ik dan pulled chicken burrito's![]()
Zoetzure kip? Die ziet er echt hnngg uit ❤️Ziet er echt absurd goed uit. Ik kom je Hanos pas ff lenen..
--
Avondeten
![]()
![]()
Mealprep snacks om de vriezer weer te vullen;
![]()
![]()
![]()
3 gebakken eitjes. Extra lekker omdat ze van de boerderij van de buurvrouw kwamen en dus gratis waren. En de laatste 2 sneetjes van het door me vrouw gemaakte zuurdesum brood.
Op de achtergrond het laatste beetje sneeuw wat er nog ligt. En helemaal daar achter zijn het de wolken die voorbij komen🤣
![]()