AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Gegrilde groentjens met crispy chili oil
xUUjbai.jpg

3e bak met 450 gram groenten al vandaag, honger gaat maar niet weg :')

Snekkie

IMG_1271.jpeg

Per 100gr 10g vet, 50carbs, 25g proteïne.
1 reep weegt 38g.
: 3,75g vet, 19g carbs, 9,5g proteïne.

Bijlagen

• IMG_1270.jpeg
    IMG_1270.jpeg
    165,5 KB · Weergaven: 24
Haha bizar hé! Mijn vent vindt de peperoni van de lidl het lekkerst. Daar wordt hij blijer van dan van de domino's ofzo
Ik word van alles blijer dan van Domino's, dat is niet zo raar. Domino's is ook geen Italiaanse pizza, maar Amerikaans fastfood. Je moet er maar van houden. Ik heb het 1x op en nooit meer.

Ik word van alles blijer dan van Domino's, dat is niet zo raar. Domino's is ook geen Italiaanse pizza, maar Amerikaans fastfood. Je moet er maar van houden. Ik heb het 1x op en nooit meer.
Ik denk dat je daar wel een goed punt hebt!

Ik maak sinds kort de pizza voor de kids zelf, dus met 0.0 bloem enzo. Meestal gaat hij dan in de oven, soms ook op de green egg. Vinden de kids veel lekkerder!

Ik denk dat je daar wel een goed punt hebt!

Ik maak sinds kort de pizza voor de kids zelf, dus met 0.0 bloem enzo. Meestal gaat hij dan in de oven, soms ook op de green egg. Vinden de kids veel lekkerder!
Zelfgemaakt is sowieso lekker, ik neem er alleen de tijd niet voor. Je kunt pizza's ook veel rijker beleggen. Kant-en-klare pizza's zitten vaak 5 stukjes paprika en 2 champignons op. Zelf kun je 'm volgooien met groenten en vlees/vis.

Kan je dan niet gewoon beter normale kokosmelk halen en die verdunnen met water tot hetzelfde vetpercentage?
Geen idee..... ik heb 'm wel eens bij de toko gehaald.... onleesbaar label. En ik kijk zelf niet echt naar vet/kcal (voor mij niet nodig om op te letten). Maar deze was 75 kcal per 100ml en net zo stevig als sour cream.
Smaakte echt super. Geen idee hoe die van appie is. Maar verdunnen krijg je denk ik ook slappe zooi/waterig structuur en daar hou ik niet van.

Mooie pizza

Wordt die ham niet taai als je em meegaart in de oven?
Nee hoor, ik heb hem gescheurd en het meeste wordt krokant bovenop.

Als je hele plakken erop legt ergens tussen zou het wel taai kunnen worden.

Buffel mozzarella, groene asperges en parmaham is echt een gouden combinatie. Zeker met een eitje erop met lopende dooier en wat zwarte olijven. Een van mijn all time favorieten.

Eigenlijk is het net wat veel vulling, maar ja.

Terug
Naar boven