- Waardering
- 10.403
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pre bed? Het is 18:30....ga je zo slapen ofzo?Pre bed
Kwark
Muesli
Cashewnoten
Cacao85% -> lidl 125gr 1.29€, lindt 100gr 2.99€, cacao = cacao
![]()
Geniet er van!!
Als je de hele dag rommel hebt moeten kopen op de markt dan ben je wel moe 😂
Zieltje toch, ga maar lekker slapen hoor. Sweet dreams straks.Als je de hele dag rommel hebt moeten kopen op de markt dan ben je wel moe 😂
Jij ook, en dat je er niet van aan de schijt raakt.Op de koowning! 👑
![]()
De originele kapsalon. Fijne viering allemaal.
Dat prozis he.. is dat te doen? Om de een of andere reden trekt dat merk me niet.. wel mooie prijzen en producten.Pre bed
Kwark
Muesli
Cashewnoten
Cacao85% -> lidl 125gr 1.29€, lindt 100gr 2.99€, cacao = cacao
![]()
Die website van hun is gemaakt door een debiel en totaal onoverzichtelijk en altijd gekut. Vind alles daar ellende en te duur, maar die zero sausjes voor de kwark is wel oke.Dat prozis he.. is dat te doen? Om de een of andere reden trekt dat merk me niet.. wel mooie prijzen en producten.
De website is wel echt bagger van hun 🤣
Probeer t eens met cocosmelk (blikje)😊Donderdag- en vrijdagavond geëxperimenteerd met wat ingrediënten en bediening van de ninja creami.
De eerste paar keren smaakte het nergens naar en was het erg korrelig. Maar deze is voor herhaling vatbaar!
Had pistache-aroma gebruikt, het is niet heel vol en romig van smaak, maar wellicht kan dat ook niet aangezien ik amandelmelk en vegan proteïn poeder.
![]()
Helaas niet echt een optie aangezien dit 164kcal per 100gr. is. Het moet vooral laag in kcal en hoog in EW zijn, vandaar dat ik proteïne poeder toevoeg...
Alpro heeft ook iets wat milk en creamy ofzo heet. X gebruikt in een smoothie. En wel laag in calorieënDonderdag- en vrijdagavond geëxperimenteerd met wat ingrediënten en bediening van de ninja creami.
De eerste paar keren smaakte het nergens naar en was het erg korrelig. Maar deze is voor herhaling vatbaar!
Had pistache-aroma gebruikt, het is niet heel vol en romig van smaak, maar wellicht kan dat ook niet aangezien ik amandelmelk en vegan proteïn poeder.
![]()
AH Kokosmelk light #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi553394Helaas niet echt een optie aangezien dit 164kcal per 100gr. is. Het moet vooral laag in kcal en hoog in EW zijn, vandaar dat ik proteïne poeder toevoeg...
Die gebruik ik idd elke ochtend voor mn ontbijt. Ik zal eens kijken wat dat doet als ik het invries. thanks!Heb hem even opgezocht. 42 calorieën per 100 gram
Die ga ik ook eens uitproberen. Thank you 😘AH Kokosmelk light #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi553394
😉