XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20240427_175109.jpg

Donderdag- en vrijdagavond geëxperimenteerd met wat ingrediënten en bediening van de ninja creami.

De eerste paar keren smaakte het nergens naar en was het erg korrelig. Maar deze is voor herhaling vatbaar!

Had pistache-aroma gebruikt, het is niet heel vol en romig van smaak, maar wellicht kan dat ook niet aangezien ik amandelmelk en vegan proteïn poeder.

20240427_201526.jpg

Pre bed
Kwark
Muesli
Cashewnoten
Cacao85% -> lidl 125gr 1.29€, lindt 100gr 2.99€, cacao = cacao

image.jpg
Dat prozis he.. is dat te doen? Om de een of andere reden trekt dat merk me niet.. wel mooie prijzen en producten.

De website is wel echt bagger van hun 🤣

Dat prozis he.. is dat te doen? Om de een of andere reden trekt dat merk me niet.. wel mooie prijzen en producten.

De website is wel echt bagger van hun 🤣
Die website van hun is gemaakt door een debiel en totaal onoverzichtelijk en altijd gekut. Vind alles daar ellende en te duur, maar die zero sausjes voor de kwark is wel oke.

Donderdag- en vrijdagavond geëxperimenteerd met wat ingrediënten en bediening van de ninja creami.

De eerste paar keren smaakte het nergens naar en was het erg korrelig. Maar deze is voor herhaling vatbaar!

Had pistache-aroma gebruikt, het is niet heel vol en romig van smaak, maar wellicht kan dat ook niet aangezien ik amandelmelk en vegan proteïn poeder.

20240427_201526.jpg
Probeer t eens met cocosmelk (blikje)😊

20240427_201526.jpg
Alpro heeft ook iets wat milk en creamy ofzo heet. X gebruikt in een smoothie. En wel laag in calorieën

Terug
Naar boven