- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Het is na 11en, die tellen niet meer!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is na 11en, die tellen niet meer!
Dapper en dom. Zonder wetsuit dan.
Feederworkout
Hoezo? Ik ben normaalHij viert het leven. En terecht. Wat een kutstreek was dat.
Edit: overigens ook nog nooit ‘normale’ koks ontmoet. Mooi man. Zegt dat iets over de opleiding / het werk of over het soort mens?
Hoeveel is het, 30 gram?
Ongekookt 20 gram en gekookt iets meer dan 50gr
Echt een paar happen rijst dus. Wel lekker bezig zo hoor, dan gaan de kilo's inderdaad wel verdwijnen
Ik ben dan niet de enigste die heel de dag stemmen in zijn hoofd hoort schreeuwen
Jaaaa volgens de nieuwe app 11 juni mijn doel bereikt dus even volhouden nog 😊😊😊Echt een paar happen rijst dus. Wel lekker bezig zo hoor, dan gaan de kilo's inderdaad wel verdwijnen
Gaat helemaal goed komen. Heb je ook al een idee wat je wilt gaan doen als je je doel bereikt hebt?Jaaaa volgens de nieuwe app 11 juni mijn doel bereikt dus even volhouden nog 😊😊😊
Ik ben wel de enigste thuis.Ik ben dan niet de enigste die heel de dag stemmen in zijn hoofd hoort schreeuwen
Spare ribs eten en op gewicht blijvenGaat helemaal goed komen. Heb je ook al een idee wat je wilt gaan doen als je je doel bereikt hebt?