Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.395
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is gewoon een woonwijk in een stad met die straatnaam 😉🤪Haha. Voor mij was het exotisch maar jij kan dat zelf elke dag in je achtertuin doen. Lijkt mij wel mooi en rustig wonen. Is er ook een gym daar?
Zo, jij zit wel aan je kcals voor vandaag 😋
Volgens mij wordt het vlees er niet minder mals door. @apfelstrudel wat vind jij?Zout ontrekt vocht uit het vlees. Ik kruid ook nadien, tegen verbranden. Vlees schroei je dicht op hoog vuur en heet vet.
Nadien kruiden en in alufolie laten nagaren minuut of 4
Zout trek in het vlees waardoor het vlees juist vocht behoud. Zie ham.Volgens mij wordt het vlees er niet minder mals door. @apfelstrudel wat vind jij?
Had daar volgens mij laatst een video van Joshua Weissman over gezien. Leuke video.Je hebt mensen die het testsn op youtube.
Invloed van zout op sous vide.
2 stukken vlees wegen. De 1 zout de ander niet. Paar uur sous vide. Dan weer wegen om % vochtverlies te meten. Die met zout had minder verlies.
![]()
24 Gillardeu's
Met een vinaigrette met rode wijn azijn, 1 met cherry azijn, en nog wat verschillende tabasco's en worcester
En een mooie chabli's plus een mooie brut.
Klopt. Sear houdt geen vocht vast.Had daar volgens mij laatst een video van Joshua Weissman over gezien. Leuke video.
Kan hem alleen niet meer terugvinden dus heb je precies niks aan.
*Edit*
Oh nee, dat was dat je vlees rondom dichtschroeien om meer vocht vast te houden een fabeltje is. (Maar dat een goede sear natuurlijk wel beter is)
Gang 2.![]()
24 Gillardeu's
Met een vinaigrette met rode wijn azijn, 1 met cherry azijn, en nog wat verschillende tabasco's en worcester
En een mooie chabli's plus een mooie brut.
Ruim van te voren zouten maakt het vlees zelf malser door activering van bepaalde enzymen.Zout trek in het vlees waardoor het vlees juist vocht behoud. Zie ham.
Ik dacht vroeger ook dat het juist vlees droger maakt.
Echter, teveel zout ontrekt wel vocht (zie bijv. pekelen).
Dichtschroeien houdt idd geen vocht vast, maar je maakt wel veel smaak door de kleurvorming.Had daar volgens mij laatst een video van Joshua Weissman over gezien. Leuke video.
Kan hem alleen niet meer terugvinden dus heb je precies niks aan.
*Edit*
Oh nee, dat was dat je vlees rondom dichtschroeien om meer vocht vast te houden een fabeltje is. (Maar dat een goede sear natuurlijk wel beter is)