Chans
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2.030
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 65kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon schoon houden, toch?Wat heb jij altijd een bizar schoon fornuis. En dat met zwart, daar zie je alles op![]()
Liter melk met een halve kilo meusli?
330g muesli, 80g fine oats, 6g kaneel, liter melk(
Ik nu net jou met opgezette buik van je laatst

Kearl!!! Is wel een goeie als je geen zin om 6 tot 8 maaltijden per dag te eten. Gewoon 3 of 4 maaltijden van 1k kCal per stuk of wat jij nu doet, 2000+...330g muesli, 80g fine oats, 6g kaneel, liter melk(
1356 + 302 + 480 = 2138 Kcals
Vandaag hoge Kcals dag. Ik eet dit niet elke dag als ontbijt, alleen op hoge dagen. (3x pw) (sowieso nog 3 bananan, 2 shakes en pastasalade)Kearl!!! Is wel een goeie als je geen zin om 6 tot 8 maaltijden per dag te eten. Gewoon 3 of 4 maaltijden van 1k kCal per stuk of wat jij nu doet, 2000+...
En dan vanavond nog een kilootje kwark, 500gr aardbeien, 500gr partjes en 1 kilo kippedij? Lekker in de blender, beetje water erbij en klepper maar naar binnen??
Snel en gemakkelijk!
Aha, op die manier.Vandaag hoge Kcals dag. Ik eet dit niet elke dag als ontbijt, alleen op hoge dagen. (3x pw)
Jij ook, ik heb het al om 07:00u gegeten

Hoeveel kcals op hoge dagen?Vandaag hoge Kcals dag. Ik eet dit niet elke dag als ontbijt, alleen op hoge dagen. (3x pw) (sowieso nog 3 bananan, 2 shakes en pastasalade)
4200 nu
Wou dat ik dit weg kon werken in 1 sitting zonder hele dag met een food baby te lopen.
Is dat een cavia?