AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
😯 Hoeveel calorieën zit jij pd?

Hier 50gr rijst gekookt
200gr kip
200gr brocolli
1650-2000 afwisselen.

Ik weet van mezelf dat ik tussen avondeten en naar bed ga altijd enorme honger krijg, dus wil daar ruimte hebben im te kunnen eten qua kcals.

Ik hou het liever bij drooggewicht met pastas en rijst. Wat het uiteindelijk wordt maakt weinig uit, er komt alleen vocht bij.
Kwam hier überhaupt vrij laat achter. Was trots aan het tracken en nog trotser dat ik mijn rijst niet op kreeg en bomvol zat en goed zat op calorieën. Achteraf bleek ik een rijsttafel voor een half gezin te vreten dus weeg alles nu op deze manier 😁

Laatst bewerkt:
20240606_181253.jpg

Moet je die de eerste keer ook in water zetten? Ik las trouwens een keer iets dat sommige van die tajines zwaar metalen bevatten (in de klei). Kheb er zelf ook 1 maar gebruik em eigenlijk nooit.
Ja voor een uur of 10. Zware metalen ben ik niet bekend mee, maar dat zou kunnen. Enige wat ik erover lees is een onderzoek van het NVWA uit 2013.

Dat loopt wel los.

Ja voor een uur of 10. Zware metalen ben ik niet bekend mee, maar dat zou kunnen. Enige wat ik erover lees is een onderzoek van het NVWA uit 2013.

Dat loopt wel los.
Ja ik hoorde of las zoiets lang geleden. Maar dat was trouwens ook alleen van toepassing op bepaalde tajine's uit Marokko.

Terug
Naar boven