XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
1000050893.jpg

Heb mijn eiwitinname verhoog vandaag, ik ga 2 van die pakken per dag drinken. Vlees bij avondeten. 2-3 boterhammen pindakaas en jam. En appels als ik meer honger heb want ben aan het cutten

Jij doet het er om, jij maakt deze maaltjes niet zo maar even, elk besje heb je precies zo uitgedokterd, die braam ligt precies op afgemeten plek net naast een cluster van lichter gekleurde bessen....

Wederom een kunstwerkje.

Ik meen het echt, je zou een instapagina moeten maken met enkel deze maaltjes.

Helemaal fantastisch en ik weet helemaal niet hoe ik dit heb maar 't ziet er gewoon prachtig lekker uit.

Of ik een beetje raar ben? Ik vind van niet. 😄

Ja klopt prima te doen maar had wel meer verwacht. Al helemaal aangezien de geur echt spot on was.
Klopt, geur en smaak komen vaak niet echt overeen. Wij hebben bosbessen smaak trouwens. Maar ik gooi er sinds een paar maanden 3 eetlepels olijf olie door dus die smaak is dan wel iets anders.

Jij doet het er om, jij maakt deze maaltjes niet zo maar even, elk besje heb je precies zo uitgedokterd, die braam ligt precies op afgemeten plek net naast een cluster van lichter gekleurde bessen....

Wederom een kunstwerkje.

Ik meen het echt, je zou een instapagina moeten maken met enkel deze maaltjes.

Helemaal fantastisch en ik weet helemaal niet hoe ik dit heb maar 't ziet er gewoon prachtig lekker uit.

Of ik een beetje raar ben? Ik vind van niet. 😄
Hahaha thx, het water koken duurt het langst, daarna staat het binnen 2 minuten op deze manier klaar, letterlijk alles in de bak gooien en een beetje fancy doen met de pindakaas 😅

blijf nu beetje hangen op 76kg dus ik moet mn kcals gaan verhogen en nog meer gaan eten want anders blijf ik echt hangen..... :haha:

Terug
Naar boven