Chans
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2.030
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 65kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoiets heb ik ook gemaakt vandaag. Had alleen geen zoete ketjap meer, dan maar chinese genomenSoms houd ik dat apart van de rijst/nasi maar nu alles in de wok door elkaar gemixt. voor 2 eetmomenten

Is dat vanalles door ei geklutst en dan bakken?!🤗Nee, de twee tomaten, ui, prei, paprika en wortel zijn niet eerder opgeten geweest. Maar ik begrijp de verwarring
![]()
Yes!
Ziet er lekker uit..xxl heeft sausjes? Grappig![]()
Kip, wellness mix en rijst, deze keer met light sweet soy saus van xxl. Lekker, ik denk dat ik de teriyaki saus volgende keer ook eens bestel.
Ja die sausjes zijn top! Wel iets waterig maar door de rijst prima!Yes, ik heb er al een paar van geprobeerd. Fritessaus vond ik best goed, sweet soy lekker, en sweet&sour en sweet chili waren niet m’n ding.
Light sausjes
Dankjewel...kan ik miss weer iets maken waar ketjap manis ingaat.
die sweet soy van xxl maakt het wel af, die is erg lekkerKip, wellness mix en rijst, deze keer met light sweet soy saus van xxl. Lekker, ik denk dat ik de teriyaki saus volgende keer ook eens bestel.
5 posts en 3 heerlijke maaltijden. Wel kwaliteit wat je post! 👌🏻