Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.794
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het wat..voorverpakt en dan in de magnetron neem ik aan ?
Wat zijn dat ? Visjes?
Ja vind ze gewoon erg lekker voor ping maaltijden. Zo goed kunnen ze bij de paresto in ieder geval niet koken. @BB_ Of is het bij de KLU wel te doen? Zelfs het fruit is niet te rammen en dat hoeven ze niet eens te maken.Is het wat..voorverpakt en dan in de magnetron neem ik aan ?
Sardines.
OOh...schijnt heel goed te zijn, en de graatjes, niet annoying?
Eens, zijn prima maaltijden!Ja vind ze gewoon erg lekker voor ping maaltijden. Zo goed kunnen ze bij de paresto in ieder geval niet koken. @BB_ Of is het bij de KLU wel te doen? Zelfs het fruit is niet te rammen en dat hoeven ze niet eens te maken.
Vind ik niet nee. Alleen staartje niet opetenOOh...schijnt heel goed te zijn, en de graatjes, niet annoying?

Ik moest googelen om te zien dat het chocola is

Welke zalm heb je geprobeerd? Je kan bij de visboer eens een lekkere gerookte zalm moot halen met peper🤗 zo fijn!Ik denk dat ik zalm echt moet gaan leren eten, zo gezond dat het is. Maar ik krijg het maar moeilijk mijn strot door.
Saus op de zalm?! Nooooo🤷🏻♂️😱
Ik zal hem eens zoeken. Als ie heel echt is schrijf je kecapProbeer als je tankje ketjap manis no.1 op is. De merk ABC.
Deze zal je meer waarderen..echte Indonesische ketjap!

Check!Ik zal hem eens zoeken. Als ie heel echt is schrijf je kecap![]()
Ja, dat is hem