- Waardering
- 7.324
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het? 😊
Ik moest eerst meteen aan popcorn denken...
Roerei van eiwit en wat chili kruiden.
Heerlijk!Roerei van eiwit en wat chili kruiden.
En tomaat/komkommer maar die konden jullie vast wel herkennen 😃
Ja echt prima maaltje 😄

ESN heeft flavour powder met appelsmaak. Heb die laatst besteld met die xxl nutrition Whey smaak voor door Brinta heen met wat appel maar nog niet geprobeerd .![]()
Bijna hetzelfde bakkie brainfreeze koppijn als de vorige (die oreo bak) Behalve dat er nu rozijnen door zijn gemixt en het 30 gram Whey Dutch Apple Pie is van @XXL Nutrition
Ik denk wel dat ik bij de volgende iets meer whey moet toevoegen of misschien een gram of wat kaneel erin moet mixen.
Om zo die echte appeltaart smaak te krijgen.
Hoe dan ook.. Best te doen!![]()
Oooh loempia,krokant ziet ie eruit..lekkur met sambal!
Is dat lekker die kimchi? Zie nu dat de meeste supermarkten inmiddels hebben. Gefermenteerd eten vinden mijn darmen fijn, dus dit wil ik eens proberen .Kimchi ook maar opmaken..lekkere combi.?! Wel lekker zoutig mijn vlees
![]()
Ja is niet vies..en daarom eet ik het ook of zuurkool . Vind wel dat het vlees die je erbij neemt lekker kruidig moet maken. Brengt de smaakpapillen inbalans anders zo zuur hihiIs dat lekker die kimchi? Zie nu dat de meeste supermarkten inmiddels hebben. Gefermenteerd eten vinden mijn darmen fijn, dus dit wil ik eens proberen .