AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Laat me raden, je nieuwe coaching cliënte?
IMG_3038.jpeg

M2 “kippppp met rijst”

Vergeet niet om als je wakker word direct 1L water het eerst uur te drinken, aangezien je deels “uitgedroogd” bent door je slaapuren. Zeker als je smorgens gaat trainen is dit dubbel belangrijk oa voor de gewrichten en raar maar waar ook voor de pomp!

Ben je geen kameel dat je smorgens direct een liter kan zuipen dan pak je een halve liter en drink je uur daarna weer een halve liter. Of zoals ikzelf doe standaard elke meal 0.5L water minimaal. Slimpie is idem dito als water dus voor diegene die watervrees heeft, kieper je slimpie erin.

image.jpg

M2 “kippppp met rijst”

Vergeet niet om als je wakker word direct 1L water het eerst uur te drinken, aangezien je deels “uitgedroogd” bent door je slaapuren. Zeker als je smorgens gaat trainen is dit dubbel belangrijk oa voor de gewrichten en raar maar waar ook voor de pomp!

Ben je geen kameel dat je smorgens direct een liter kan zuipen dan pak je een halve liter en drink je uur daarna weer een halve liter. Of zoals ikzelf doe standaard elke meal 0.5L water minimaal. Slimpie is idem dito als water dus voor diegene die watervrees heeft, kieper je slimpie erin.

image.jpg

Toevallig deze week bijgehouden. Van opstaan tot na sporten ( 2.5 uur) zit ik al op 2 liter 😁

Toevallig deze week bijgehouden. Van opstaan tot na sporten ( 2.5 uur) zit ik al op 2 liter 😁
Teveel kan geen kwaad en plas je gewoon uit, te weinig heeft zeker weten een negatieve impact. Post/intra is water drinken erg belangrijk, dus neem ook de tijd om tussen de sets wat te drinken.

Pre
Tbjp alleen als ik smorgens train ivm caf
Nitro pump stim free dus 24/7 good 2 go

Intra
15gr eaa
5gr creatine (+5gr post)
100gr dextro
2gr zout (zout = zout, himalaya zout is niet gucci, maar wel 4x duurder)
15gr hydro whey
bovenstaand neem ik op 1l water en is gedurende 60/70% vd workout op en dan vul ik mijn beker met standaard water voor de laatste sets.

IMG_3043.jpeg

Ja dit doe ik ook, wel grote nadeel dat ik in deze tijd dan ook al 4 keer moet plassen, zeker vervelend tijdens de training 😅

maar goed, alles voor ons dierbare lichaam 🫶🏽☺️

Ja dit doe ik ook, wel grote nadeel dat ik in deze tijd dan ook al 4 keer moet plassen, zeker vervelend tijdens de training 😅

maar goed, alles voor ons dierbare lichaam 🫶🏽☺️
Nee vind ik niet erg haha. Ik loop toch continu tussen mijn setjes dus rondje pot neem ik ook wel mee. En wel zo veilig voor de push oefeningen 🤭

Nee vind ik niet erg haha. Ik loop toch continu tussen mijn setjes dus rondje pot neem ik ook wel mee. En wel zo veilig voor de push oefeningen 🤭
Bij de gym waar ik ga moet ik de hele lengte van de begane grond aflopen, trap op, 1ste verdieping volledige lengte aflopen, trap af, halve lengte van de begane grond aflopen, plassen, en weer terug!😅

Maar goed, idd safety first, mijn joggingsbroek is dik genoeg om een paar druppels te absorberen en maskeren, maar niet de hele lading 😝

Cor chocola banaan 150gr / whey banoffee 40gr / 5gr creatine / bosbessen 200gr
Cor 1 op 3 met de waterkoker en sludge 1 op 1.
Geen vetten post, doordat vetten alles vertragen en dat wilt je liever niet post.

Eet mijn post 1uur na de workout aangezien direct na de workout eten slecht verteerd. Eerst douche, dan eten.

IMG_3047.jpeg

Ben liefhebber van banaan, dus als een knappe dame mij wilt lokken alles qua banaan smaak ben ik vatbaar voor 💁

Terug
Naar boven