- Waardering
- 32.515
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bigmac&chill, lets go.
Ik zocht nog een sugar mommy en zij bood zich aan, kon niet weigeren. Gh is al duur zat tegenwoordig.
Sorry sinds ik vrij ben neuk ik geen mannen meer.
Get that money bro.Ik zocht nog een sugar mommy en zij bood zich aan, kon niet weigeren. Gh is al duur zat tegenwoordig.
#whatever it takes
M2 “kippppp met rijst”
Vergeet niet om als je wakker word direct 1L water het eerst uur te drinken, aangezien je deels “uitgedroogd” bent door je slaapuren. Zeker als je smorgens gaat trainen is dit dubbel belangrijk oa voor de gewrichten en raar maar waar ook voor de pomp!
Ben je geen kameel dat je smorgens direct een liter kan zuipen dan pak je een halve liter en drink je uur daarna weer een halve liter. Of zoals ikzelf doe standaard elke meal 0.5L water minimaal. Slimpie is idem dito als water dus voor diegene die watervrees heeft, kieper je slimpie erin.
![]()
Teveel kan geen kwaad en plas je gewoon uit, te weinig heeft zeker weten een negatieve impact. Post/intra is water drinken erg belangrijk, dus neem ook de tijd om tussen de sets wat te drinken.Toevallig deze week bijgehouden. Van opstaan tot na sporten ( 2.5 uur) zit ik al op 2 liter 😁
Ja dit doe ik ook, wel grote nadeel dat ik in deze tijd dan ook al 4 keer moet plassen, zeker vervelend tijdens de training 😅Toevallig deze week bijgehouden. Van opstaan tot na sporten ( 2.5 uur) zit ik al op 2 liter 😁
Nee vind ik niet erg haha. Ik loop toch continu tussen mijn setjes dus rondje pot neem ik ook wel mee. En wel zo veilig voor de push oefeningen 🤭Ja dit doe ik ook, wel grote nadeel dat ik in deze tijd dan ook al 4 keer moet plassen, zeker vervelend tijdens de training 😅
maar goed, alles voor ons dierbare lichaam 🫶🏽☺️
Zo kom je wel aan je minimale 10k stappen op een dag.Nee vind ik niet erg haha. Ik loop toch continu tussen mijn setjes dus rondje pot neem ik ook wel mee. En wel zo veilig voor de push oefeningen 🤭
Bij de gym waar ik ga moet ik de hele lengte van de begane grond aflopen, trap op, 1ste verdieping volledige lengte aflopen, trap af, halve lengte van de begane grond aflopen, plassen, en weer terug!😅Nee vind ik niet erg haha. Ik loop toch continu tussen mijn setjes dus rondje pot neem ik ook wel mee. En wel zo veilig voor de push oefeningen 🤭
Voel je iets van deze pre work out? Ik ben zelf een beetje van de old skool shit en bestel vaak uit Duitsland. Maar die kan ik alleen niet avonds nemen