- Waardering
- 6.327
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet koud uit de koelkast direct bakken. paar uur vooraf uit de koelkast kan prima. hete pan, heet vet en dichtschroeien beid kanten en dan elke kant 2 minuten op lager gas.@wovano, ik weet dat ik op jou kan rekenen. Biefstuk... Hoe lang per kant?
Je begint vandaag toch wel weer met eten ?
ik heb als ontbijt nu 80g havermout op met banaan en 100g aardbei 25g Whey
Heb nu 2 lage dagen gehad dus vandaag ga ik ook gym iets hoger in kcal zitten vooral carbs
Airfryer 8 min 👍🏼Niet koud uit de koelkast direct bakken. paar uur vooraf uit de koelkast kan prima. hete pan, heet vet en dichtschroeien beid kanten en dan elke kant 2 minuten op lager gas.
(ligt ook aan de dikte van je stukje beef)
Zo modern ben ik nog niet met vlees in air fryer (welke temp gebruik je dan, en eerst voorverwarmen ?)
Ik denk niet dat 2 minuten een verbetering is, als anderhalf al te lang isNiet koud uit de koelkast direct bakken. paar uur vooraf uit de koelkast kan prima. hete pan, heet vet en dichtschroeien beid kanten en dan elke kant 2 minuten op lager gas.
(ligt ook aan de dikte van je stukje beef)

Na het bakken in zilverfolie wikkelen en even minuutje of 5 laten staan....Ik denk niet dat 2 minuten een verbetering is, als anderhalf al te lang is![]()
Ok, dit is te veel voor nu....praten over biefstuk, sappigheid, man man ik krijg weer trek, laat maar zitten, cut-leven momenteel...Het vlees laten rusten in zilverpapier na het bakken doet ook enorm veel aan de sappigheid
Gewoon perma bulk! f**k die skinny bitches🤣🤣🤣Ok, dit is te veel voor nu....praten over biefstuk, sappigheid, man man ik krijg weer trek, laat maar zitten, cut-leven momenteel...
Doei!
een heel klein lief biefstukje mag je toch wel hebben als je cut?Ok, dit is te veel voor nu....praten over biefstuk, sappigheid, man man ik krijg weer trek, laat maar zitten, cut-leven momenteel...
Doei!

De beste uitvindingen ontstaan per ongeluk.Oke.. Ik begin echt oud te worden...
Ik heb dus zo'n magnetron he.... Met een draaiknop als timer.
En die draai ik eigenlijk altijd volle bak open en op gevoel haal ik dan mijn warme prakkie eruit.
Nu net vergat ik dus even dat ik er COR in had staan....
Het is nu een koekie geworden waarop je je tanden breekt...
![]()
Jij telt in inches kleine babeIk denk niet dat 2 minuten een verbetering is, als anderhalf al te lang is![]()
Nou beste gozer...De beste uitvindingen ontstaan per ongeluk.
Heb jij nu iets nieuws uitgevonden?
Smaakt het?
Koekje van eigen deeg?Nou beste gozer...
Dat ding is echt kogelhard geworden.
Ik kom hem niet eens in 2 breken.
Dus ik ben weer een frisbee rijker.
![]()