Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Een airfryer kan je in basis niet voorverwarmen omdat deze na het verwarmen automatisch koelt.
Maar ik doe 180gr voor 6-7 minuten. Maar verwacht niet dat dit hetzelfde is als in de pan en oven.
Huh, je kan hem toch gewoon op 10 min extra zetten, en je eten er dan pas na 10 min in stoppen? Dat doe ik altijd (maar niet met biefstuk natuurlijk) :p

Een goed begin 👌

20240820_052904.jpg

Laatst bewerkt:
Lang leve de fakers en de filters!!!
Game Of Thrones Drinking GIF by Sky
Ja echt slecht man, sommige mensen (vaak vrouwen) hebben tegenwoordig maar één gezichtsuitdrukking omdat hun hele voorhoofd vol botox zit, dikke uit verband gespoten lippen erop en het plaatje is "compleet".
Dus de wenkbrauwen optrekken of fronzen is er niet meer bij, dus bij verbazing, angst, blijdschap, verdriet of welke emotie dan ook zie je alleen maar dezelfde gezichtsuitdrukking. Komt heel leeg over vind ik, emotieloos eigenlijk.

Echt jammer...

Ja echt slecht man, sommige mensen (vaak vrouwen) hebben tegenwoordig maar één gezichtsuitdrukking omdat hun hele voorhoofd vol botox zit, dikke uit verband gespoten lippen erop en het plaatje is "compleet".
Dus de wenkbrauwen optrekken of fronzen is er niet meer bij, dus bij verbazing, angst, blijdschap, verdriet of welke emotie dan ook zie je alleen maar dezelfde gezichtsuitdrukking. Komt heel leeg over vind ik, emotieloos eigenlijk.

Echt jammer...
Het zijn andere tijden maat...
Doen we niks aan.

Paramount Network Change GIF by Yellowstone

• Like
Waarderingen: K82
  • Like
Waarderingen: K82
Dat zijn de betere aantallen. Zit nu zelf ook op 4000 per dag, alle dagen, maar tik niet vaak 1800+ kcal in één maaltijd weg. Vandaar dat ik me afvroeg hoe hoog jij zat :)
Ik heb alweer honger :D
straks nog kipfiletje, wat blauwe bessen en gekookte eieren, dan ben ik er al

Terug
Naar boven