- Waardering
- 27.869
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Ik vind dat spul altijd zonde. Zit vaak nog geen 60% kip inIs..is..is..uh,,. is dat zo'n
Krokante kipschnitzel?!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat spul altijd zonde. Zit vaak nog geen 60% kip inIs..is..is..uh,,. is dat zo'n
Krokante kipschnitzel?!
Ik mis het toetje
Ja dus! Lang geleden dat ik dat op heb.Is..is..is..uh,,. is dat zo'n
Krokante kipschnitzel?!
En hoeveel kcals is dat bij jou?
At het vroeger best wel vaak.Ik vind dat spul altijd zonde. Zit vaak nog geen 60% kip in

Te weinig 🤣🤣🤣😘
Heb ik wel eens gemaakt, kipfilet slicen in 3. insmeren met opgeklopt eigeel en door cornflakes halen. Bakken en smullen maar.At het vroeger best wel vaak.
Misschien dat ik daarom ook opeens 130kg woog ?
Ik ga wel eens even kijken of ik het zelf kan maken.
Iets van kip met bio kornflakes ofzo...
Hier kom ik op terug...
Iets minder bb-proof.... fijn geplette tortilla chips nacho cheese ipv cornflakesHeb ik wel eens gemaakt, kipfilet slicen in 3. insmeren met opgeklopt eigeel en door cornflakes halen. Bakken en smullen maar.

Heerlijk, echt heerlijk.Iets minder bb-proof.... fijn geplette tortilla chips nacho cheese ipv cornflakes![]()
Heb ooit eens op zo'n soor manier (moet het recept nog een opzoeken) soort van kipnuggets gemaaktHeb ik wel eens gemaakt, kipfilet slicen in 3. insmeren met opgeklopt eigeel en door cornflakes halen. Bakken en smullen maar.
Of misschien paprika chippies??...Iets minder bb-proof.... fijn geplette tortilla chips nacho cheese ipv cornflakes![]()
Wow, fijn cut-ontbijt heb je daar dan.
ja! Zo is het goed vol te houden havermout pannenkoeken. Vult voor een lange tijd ook
En de rest van de dag dan?ja! Zo is het goed vol te houden havermout pannenkoeken. Vult voor een lange tijd ook
2000 kcals nog, maar hij is en stap verder dan jijEn de rest van de dag dan?
Op hoeveel kcals zit je momenteel?
je kunt er idd ook ander vlees of chunks voor gebruikenHeb ooit eens op zo'n soor manier (moet het recept nog een opzoeken) soort van kipnuggets gemaakt
Ik eet ook elke dag van die havermout pancakes in mijn leanbulk nu.

2000 calorieën verdeelt over 4 maaltijden waarbij elke maaltijd een anderen bron van eiwitten/koolhydraten. Middag altijd biefstuk avond kip of andersom voor het slapen kwark whey pure chocolaEn de rest van de dag dan?
Op hoeveel kcals zit je momenteel?