- Waardering
- 4.291
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had alle bordjes spekkoek opgegeten💪🏻✌🏻
Samen delen?
je ging toch cutten?
Vegetarisch is goor en maakt je p**mel kleiner volgens onderzoeken.We moeten meer vegetarisch eten mensen bewust milieu
valt wel mee. Zolang ik 't naast mijn vlees/vis kan eten... als extra 😁
Neem je de vega als groente naast je extra vlees. Houdt t in evenwicht. Anders sleept dat derde been zo 🤣🙄
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert?Vegetarisch is goor en maakt je p**mel kleiner volgens onderzoeken.
Dan ben je parttime vegan en dat telt nietvalt wel mee. Zolang ik 't naast mijn vlees/vis kan eten... als extra 😁
Neem je de vega als groente naast je extra vlees. Houdt t in evenwicht. Anders sleept dat derde been zo 🤣🙄
De gemiddelde mannelijke vegetariër is zon hippie met een knotje zoals @royboyiron had/heeft, draagt een sjaaltje als het ook maar klein beetje waait, draagt handschoenen tijdens krachttraining en rijd een volvo/saab ouder model.Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert?
Er is, iirc, een correlatie tussen vegetariër zijn en beter presteren in bed, dat heeft vermoedelijk te maken met het feit dat vegetariërs minder vaak morbide obees zijn.
Ook toen ik knot had was ik een vleesverorberaar.Dan ben je parttime vegan en dat telt niet
De gemiddelde mannelijke vegetariër is zon hippie met een knotje zoals @royboyiron had/heeft, draagt een sjaaltje als het ook maar klein beetje waait, draagt handschoenen tijdens krachttraining en rijd een volvo/saab ouder model.
Wie voldoet er aan bovenstaande omschrijving?
Heb nog nooit iemand met olijven, kaas en feta in een bios gezien.
Waarom denk je dat hij alleen in de bios zit 🤷♂️Heb nog nooit iemand met olijven, kaas en feta in een bios gezien.