- Waardering
- 15.917
Zo laat caffeine slecht voor herstel en slaap!@#121314$!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo laat caffeine slecht voor herstel en slaap!@#121314$!
Die regel geld niet meer als je kinderen hebt, dan ben je chronisch moe en slaap je direct wanneer je in bed ligt 😂Zo laat caffeine slecht voor herstel en slaap!@#121314$!
Wilde vandaag Beschuitstuitâhs maken bij de Boerenkoolstampot (beide van "Eten met Nick").
Zonder kruimige aardappelen en volle melk in de supermarkt wordt het een zakje gehaktmix, gebakken minikrieltjes en prei met mosterdvinaigrette.
Ook lekker.
eten met nick is altijd leuk om te kijken als je zelf wat te eten wil maken.
Nick Toet is een held, een "national treasure". Ideaal voor net een beetje meer experimenteren, leren en proberen.eten met nick is altijd leuk om te kijken als je zelf wat te eten wil maken.
Heb al een paar keer (deels) met Jop van der Bijl gekookt, zeker een aanrader! Voor Jop van der Bijl heb je vaak wel een toko in de buurt nodig.voor de aziatische keuken is jop van der bijl altijd wel goed op YT.
taarten van babel zijn ook geweldig met de kidsNick Toet is een held, een "national treasure". Ideaal voor net een beetje meer experimenteren, leren en proberen.
ja das wel waar, het heeft wat meer voorbereiding nodig en een toko is bijna onmisbaar, maar als je eenmaal een solide basis in huis hebt kan je zoveel lekkers makenHeb al een paar keer (deels) met Jop van der Bijl gekookt, zeker een aanrader! Voor Jop van der Bijl heb je vaak wel een toko in de buurt nodig.

Wat is dit? Ziet er wel lekker uit
COR met whey en bevroren fruit
Leeg bakje weegt 25gr,je hebt of een leeg bakje gevuld met 250gr kwark of je hebt 225gr kwark gegeten.
Ik weeg af wat ik op eet want dat scheelt weer afwas 😁Leeg bakje weegt 25gr,je hebt of een leeg bakje gevuld met 250gr kwark of je hebt 225gr kwark gegeten.
Beetje tabasco erover en gaan ✌🏻 Lekker hoor!Wanneer je de proteins van twee maaltijden in een moet proppen, 150g kipfilet & 4 eieren
Dus je hebt het gewicht van het lege bakje eraf gehaald begrijp ik?Ik weeg af wat ik op eet want dat scheelt weer afwas 😁