MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_5677.jpeg

06:00 & nu
IMG_5679.jpeg

Legday voor werk📉👎🏼

Ja beetje chilly er op🤗 machtig lekker🤗 hoe gaat jou voeding?

Legday sochtends vroeg🤣 moet er niet aan denken…🤗 weet nog wel een traingspartner voor je op de vroege ochtend @Buttie88 🤣
UPS en downs maar over algemeen stabiel

Ik train heel soms heel vroeg vind het pittig.
Legday zo vroeg dan moet ik kotsen vaak

Zien er altijd best oké uit man, recept?
Thx maat. 90 g havermout 1 ei 1 banaan 25 g whey 5 g creatine klein beetje zout. In een blender dan niet te veel water, maar ook niet te weinig. Blenden. Vervolgens zero bak spray 2 pannen en je kan heerlijke pannenkoeken maken. Macro’s: 37 gram eiwitten 101 gram koolhydraten 12 gram vet kcal totaal: 680

Thx maat. 90 g havermout 1 ei 1 banaan 25 g whey 5 g creatine klein beetje zout. In een blender dan niet te veel water, maar ook niet te weinig. Blenden. Vervolgens zero bak spray 2 pannen en je kan heerlijke pannenkoeken maken. Macro’s: 37 gram eiwitten 101 gram koolhydraten 12 gram vet kcal totaal: 680
Klinkt goed! Maak ze zelf ook wel eens met vrijwel hetzelfde recept. Ik doe er altijd alleen nog 200ml eiwit of 200g magere kwark bij. Jouw variant ook maar eens proberen!

Creatine kan tijdens het bakken worden afgebroken, ligt er wel een beetje aan hoe lang en hoe heet je bakt.

Dat je het even weet.
Kun je voor de zekerheid misschien die creatine eruit laten en dat dan gewoon opdrinken.

Zeker! Hoe gaat t verder met jou blessure?
Gaat goed, eerste week ging een beetje moeizaam maar nu gaat het de goede kant op gelukkig. Afgelopen weekend uit eten geweest en dat was niet zo goed gevallen dus ook 2 dagen ziek geweest helaas. Gewicht -5,7kg vergeleken met voor de operatie terwijl ik wel ruim rond onderhoud heb gegeten zelfs zonder te trainen, maar dat zal vooral vocht zijn dus komt wel weer goed. Ik hoop ergens halverwege deze week weer lekker de gym in te kunnen gaan

Gaat goed, eerste week ging een beetje moeizaam maar nu gaat het de goede kant op gelukkig. Afgelopen weekend uit eten geweest en dat was niet zo goed gevallen dus ook 2 dagen ziek geweest helaas. Gewicht -5,7kg vergeleken met voor de operatie terwijl ik wel ruim rond onderhoud heb gegeten zelfs zonder te trainen, maar dat zal vooral vocht zijn dus komt wel weer goed. Ik hoop ergens halverwege deze week weer lekker de gym in te kunnen gaan
Super kut man! Nog even volhouden en 2x zo sterk terug komen!

Terug
Naar boven