Alisa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.744
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja beetje chilly er op🤗 machtig lekker🤗 hoe gaat jou voeding?
Legday sochtends vroeg🤣 moet er niet aan denken…🤗 weet nog wel een traingspartner voor je op de vroege ochtend @Buttie88 🤣
UPS en downs maar over algemeen stabielJa beetje chilly er op🤗 machtig lekker🤗 hoe gaat jou voeding?
Legday sochtends vroeg🤣 moet er niet aan denken…🤗 weet nog wel een traingspartner voor je op de vroege ochtend @Buttie88 🤣
Zien er altijd best oké uit man, recept?
Thx maat. 90 g havermout 1 ei 1 banaan 25 g whey 5 g creatine klein beetje zout. In een blender dan niet te veel water, maar ook niet te weinig. Blenden. Vervolgens zero bak spray 2 pannen en je kan heerlijke pannenkoeken maken. Macro’s: 37 gram eiwitten 101 gram koolhydraten 12 gram vet kcal totaal: 680
Klinkt goed! Maak ze zelf ook wel eens met vrijwel hetzelfde recept. Ik doe er altijd alleen nog 200ml eiwit of 200g magere kwark bij. Jouw variant ook maar eens proberen!Thx maat. 90 g havermout 1 ei 1 banaan 25 g whey 5 g creatine klein beetje zout. In een blender dan niet te veel water, maar ook niet te weinig. Blenden. Vervolgens zero bak spray 2 pannen en je kan heerlijke pannenkoeken maken. Macro’s: 37 gram eiwitten 101 gram koolhydraten 12 gram vet kcal totaal: 680
Zeker! Hoe gaat t verder met jou blessure?Klinkt goed! Maak ze zelf ook wel eens met vrijwel hetzelfde recept. Ik doe er altijd alleen nog 200ml eiwit of 200g magere kwark bij. Jouw variant ook maar eens proberen!
Creatine kan tijdens het bakken worden afgebroken, ligt er wel een beetje aan hoe lang en hoe heet je bakt.Thx maat. 90 g havermout 1 ei 1 banaan 25 g whey 5 g creatine klein beetje zout. In een blender dan niet te veel water, maar ook niet te weinig. Blenden. Vervolgens zero bak spray 2 pannen en je kan heerlijke pannenkoeken maken. Macro’s: 37 gram eiwitten 101 gram koolhydraten 12 gram vet kcal totaal: 680
Gaat goed, eerste week ging een beetje moeizaam maar nu gaat het de goede kant op gelukkig. Afgelopen weekend uit eten geweest en dat was niet zo goed gevallen dus ook 2 dagen ziek geweest helaas. Gewicht -5,7kg vergeleken met voor de operatie terwijl ik wel ruim rond onderhoud heb gegeten zelfs zonder te trainen, maar dat zal vooral vocht zijn dus komt wel weer goed. Ik hoop ergens halverwege deze week weer lekker de gym in te kunnen gaan
Ik ben ook blij dat het geen denksport is want ik vind het ook verschrikkelijk🤣 komt gelukkig niet heel vaak voor hahaLegday sochtends vroeg🤣 moet er niet aan denken…🤗 weet nog wel een traingspartner voor je op de vroege ochtend @Buttie88 🤣
Super kut man! Nog even volhouden en 2x zo sterk terug komen!Gaat goed, eerste week ging een beetje moeizaam maar nu gaat het de goede kant op gelukkig. Afgelopen weekend uit eten geweest en dat was niet zo goed gevallen dus ook 2 dagen ziek geweest helaas. Gewicht -5,7kg vergeleken met voor de operatie terwijl ik wel ruim rond onderhoud heb gegeten zelfs zonder te trainen, maar dat zal vooral vocht zijn dus komt wel weer goed. Ik hoop ergens halverwege deze week weer lekker de gym in te kunnen gaan
Smiddags wordt er ook wel gekotst hoor, vraag maar aan @wovano 🤣UPS en downs maar over algemeen stabiel
Ik train heel soms heel vroeg vind het pittig.
Legday zo vroeg dan moet ik kotsen vaak
Ga dan savonds😜Ik ben ook blij dat het geen denksport is want ik vind het ook verschrikkelijk🤣 komt gelukkig niet heel vaak voor haha
Moet werken tot 23:00 dat wordt lastig hahaha
Wat dan?
bijna niet meer, is nog wel een beetje, oftewel kan nog harder gaanWat dan?
Ik heb net benen getraind ik voel ze bijna niet meer ik denk dat ik te hard ben gegaan

Als ik dat doe, dan maak ik ze te erg kapot denk ik en dan herstel ik niet of slechtbijna niet meer, is nog wel een beetje, oftewel kan nog harder gaan![]()
![]()
vaak ben je te bangAls ik dat doe, dan maak ik ze te erg kapot denk ik en dan herstel ik niet of slecht
geen idee man ik ga echt tot het gaatje wel hoor.