MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

• Bicep
Waarderingen: Loca
IMG_5757.jpeg

Havermout, whey, amandelpasta👌🏼
Zijn er nog meer mensen die gewoon een jaar lang een lievelingsmaaltijd hebben en dat rustig 2x per dag kunnen blijven eten?🤣

IMG_5757.jpeg

Havermout, whey, amandelpasta👌🏼
Zijn er nog meer mensen die gewoon een jaar lang een lievelingsmaaltijd hebben en dat rustig 2x per dag kunnen blijven eten?🤣
Dit vraag je op een bodybuilding forum waar mensen dag in dag uit rijst, broccoli en kip eten?

Als het goed is de meeste hier, gezien de levensstijl.

Aan de andere kant neem ik het je niet kwalijk gezien de shapes hier dat je het niet vertrouwd dat men dit ook daadwerkelijk doet.

Als het goed is de meeste hier, gezien de levensstijl.

Aan de andere kant neem ik het je niet kwalijk gezien de shapes hier dat je het niet vertrouwd dat men dit ook daadwerkelijk doet.
Ik bedoelde hem ook meer als dat je het ook oprecht lekker vindt en het daarom graag eet🙃 kip, rijst en groente eet ik ook elke dag, vind ik niet persé lekker maar mn havermoutje kijk ik toch elke dag weer naar uit haha

Ik bedoelde hem ook meer als dat je het ook oprecht lekker vindt en het daarom eet🙃 kip, rijst en groente eet ik ook elke dag, vind ik niet persé lekker maar mn havermoutje kijk ik toch elke dag weer naar uit haha
Het word een hele opgave als je elke dag iets moet eten wat je minder lekker vind. Meeste zullen elke dag wel exact hetzelfde eten en als er een maaltijd minder/niet lekker is zou ikzelf dit veranderen naar iets wat je liever eet.

Het word een hele opgave als je elke dag iets moet eten wat je minder lekker vind. Meeste zullen elke dag wel exact hetzelfde eten en als er een maaltijd minder/niet lekker is zou ikzelf dit veranderen naar iets wat je liever eet.
Oh daar heb ik dan zelf wat minder moeite mee, vind 2 maaltijden (deze dus) echt lekker en de rest is gewoon prima. Niet persé lekker maar wel gewoon nodig😂

Oh daar heb ik dan zelf wat minder moeite mee, vind 2 maaltijden (deze dus) echt lekker en de rest is gewoon prima. Niet persé lekker maar wel gewoon nodig😂
Misschien die andere maaltijden vervangen? Ipv rijst wellicht aardappels vanuit de airfryer etc, zat alternatieven net wat je graag eet.

Wat vind je van de mac donalds?

Misschien die andere maaltijden vervangen? Ipv rijst wellicht aardappels vanuit de airfryer etc, zat alternatieven net wat je graag eet.

Wat vind je van de mac donalds?
Ik heb nu broccoli door aardappel gestampt👍🏼

Ben hier nog niet zo lang lid maar lees wel al langer mee en ik heb inmiddels gelezen dat deze Mac Donalds vraag cruciaal is hè dus ik zal mijn antwoord zorgvuldig uitkiezen. Ik kom er nooit & ben intolerant voor alles op het menu geloof ik😂 dus die kaart trek ik nu ook maar ff 😁

100gr rijst onbereid
175gr kip mm, normaal teriyaki maar achmed heeft de verkeerde doos bezorgd dus nu natural smaak
15gr ongezout cashewnoten
25gr natty pindakaas

Groente eet ik momenteel 0gr pd aangezien het proppen is en paar weken zonder groente overleef je wel.

3x pd rijst met kip of beef en bij deze meal altijd 2x omega 3 ultra en 1L druivensap gecombineerd op deze 3 maaltijden.

image.jpg

Nu al pyjama aan hahah wel lekker hoor soms als ik vrij ben loop ik ook in men badjas rond

Ja zalig. Eerst 10km rennen, dan een uur douchen, dan rustig lijf insmeren met zachte crème en dan pyjama zondag. Das toch genieten op zondag🥰

Maar volgens mij ben je gewoon jaloers op mijn pyama🤞

shakira dancing GIF

Terug
Naar boven