Alisa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.742
- Lengte
- 1m73
Nee maar eten smaakt ook niet meer lekker met kauwgom dat is weer het voordeel hahaha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee maar eten smaakt ook niet meer lekker met kauwgom dat is weer het voordeel hahaha
Groot gelijk heb je. Heb pizza recept nog niet kunnen vinden, zelfs nog geprobeerd mn kookles leraar van middelbare school op te zoeken op fb🤣
Dit vraag je op een bodybuilding forum waar mensen dag in dag uit rijst, broccoli en kip eten?![]()
Havermout, whey, amandelpasta👌🏼
Zijn er nog meer mensen die gewoon een jaar lang een lievelingsmaaltijd hebben en dat rustig 2x per dag kunnen blijven eten?🤣
Dat betekent niet meteen dat ze het lekker vindenDit vraag je op een bodybuilding forum waar mensen dag in dag uit rijst, broccoli en kip eten?

Als het goed is de meeste hier, gezien de levensstijl.Zijn er nog meer mensen die gewoon een jaar lang een lievelingsmaaltijd hebben en dat rustig 2x per dag kunnen blijven eten?🤣
Ik bedoelde hem ook meer als dat je het ook oprecht lekker vindt en het daarom graag eet🙃 kip, rijst en groente eet ik ook elke dag, vind ik niet persé lekker maar mn havermoutje kijk ik toch elke dag weer naar uit hahaAls het goed is de meeste hier, gezien de levensstijl.
Aan de andere kant neem ik het je niet kwalijk gezien de shapes hier dat je het niet vertrouwd dat men dit ook daadwerkelijk doet.
Het word een hele opgave als je elke dag iets moet eten wat je minder lekker vind. Meeste zullen elke dag wel exact hetzelfde eten en als er een maaltijd minder/niet lekker is zou ikzelf dit veranderen naar iets wat je liever eet.Ik bedoelde hem ook meer als dat je het ook oprecht lekker vindt en het daarom eet🙃 kip, rijst en groente eet ik ook elke dag, vind ik niet persé lekker maar mn havermoutje kijk ik toch elke dag weer naar uit haha
Oh daar heb ik dan zelf wat minder moeite mee, vind 2 maaltijden (deze dus) echt lekker en de rest is gewoon prima. Niet persé lekker maar wel gewoon nodig😂Het word een hele opgave als je elke dag iets moet eten wat je minder lekker vind. Meeste zullen elke dag wel exact hetzelfde eten en als er een maaltijd minder/niet lekker is zou ikzelf dit veranderen naar iets wat je liever eet.
Misschien die andere maaltijden vervangen? Ipv rijst wellicht aardappels vanuit de airfryer etc, zat alternatieven net wat je graag eet.Oh daar heb ik dan zelf wat minder moeite mee, vind 2 maaltijden (deze dus) echt lekker en de rest is gewoon prima. Niet persé lekker maar wel gewoon nodig😂
Ik heb nu broccoli door aardappel gestampt👍🏼Misschien die andere maaltijden vervangen? Ipv rijst wellicht aardappels vanuit de airfryer etc, zat alternatieven net wat je graag eet.
Wat vind je van de mac donalds?
Nu al pyjama aan hahah wel lekker hoor soms als ik vrij ben loop ik ook in men badjas rond
Nu al pyjama aan hahah wel lekker hoor soms als ik vrij ben loop ik ook in men badjas rond