apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Nice!![]()
Op whiskey hout gerookte zalm.
Helaas niet zelf gevangen en gerookt😞
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice!![]()
Op whiskey hout gerookte zalm.
Helaas niet zelf gevangen en gerookt😞
Ga je zelf weer beginnen of ben je een catering begonnen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
14kg kippendij.
Ene helft massaman curry, andere helft groene curry. 46 maaltijden, 300g kip en 120 g rijst per maaltijd.
Voor mijzelf en 2 vrienden. Ik zit er weer lekker in inmiddels.Ga je zelf weer beginnen of ben je een catering begonnen?
Zoveel kip voor jullie 3en?Voor mijzelf en 2 vrienden. Ik zit er weer lekker in inmiddels.
Ja, 15 maaltijden pp.

So statisficing!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
14kg kippendij. Een 10liter emmer vol met kip.
Ene helft massaman curry, andere helft groene curry. 46 maaltijden, 300g kip en 120 g rijst per maaltijd.
Ik zie hier bijna een pauw in.Overnight chia- en gebroken lijnzaad, pompoen- en zonnebloempitten, goji- en veenbessen, kurkuma- en gemberwortel.
![]()
dit had ik vanochtend ook alleen niet als ontbijtNieuw van Pedigree pal. Overnight chia- en gebroken lijnzaad, pompoen- en zonnebloempitten, goji- en veenbessen, kurkuma- en gemberwortel.
![]()

Voor de vogels?
Looking good!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
14kg kippendij. Een 10liter emmer vol met kip.
De ex cathedra's zeker.
nee op de WC
Daar gaat je sixpack 🤣🤣
Kijk eens naar die korst: zou me niet verbazen als het prima binnen de macro 's past