MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Nou een blikje sardines en een blikje tonijn met 2 Rice Bars
1739820602919.png

1739820656236.png
Kan dit dus afraden, net terug eruit gekotst. Dacht lekker hardcore. Veel proteïnes en antioxidanten met de zwarte chocolade. Maar ik ben blijkbaar ook maar een mens...

Voor de verandering; gebakken rijst.
Ditmaal met een halve varkensrollade (morgen de andere helft).
20250218_130815.jpg

1 nacht oude basmati lijst. Onafgedekt zodat ie mooi uitdroogt gedurende de nacht.
20250218_181735.jpg

20250218_182705.jpg

Uit de oven, blokkies van gesneden, beetje teriyaki bbq glaze erdoor en 30 mins laten marineren buiten de koele kast. (Andere helft terug de koelkast in voor morgenavond.)
20250218_184710.jpg

20250218_184650.jpg

IMG_8950.jpeg

Hollandse pot:
250 gram kippenworst
1075 gram boerenkoolstamppot
Gisteren hier ook!

Boerenkoolstamppot met spekjes en zelfgemaakte gehaktballen
1000013241.jpg

De ballen wogen iets meer dan 140g (100g gehakt), voor de boerenkool gebruikte ik oa 300g boerenkool en 500g aardappel (ongeschild).

Laatst bewerkt:
Lekker helemaal zelf gemaakt?
Ik heb nog de luxe dat mijn ouders het hebben gemaakt:grinny:

Gisteren hier ook

Boerenkoolstamppot met spekjes en zelfgemaakte gehaktballen
1000013241.jpg

De ballen wogen iets meer dan 140g (100g gehakt), voor de boerenkool gebruikte ik oa 300g boerenkool en 500g aardappel (ongeschild).
lekker man💪
Alleen spekjes vind ik wat minder, maar wel echt lekker nederlands met dat kuiltje🤣

Ik heb nog de luxe dat mijn ouders het hebben gemaakt:grinny:

lekker man💪
Alleen spekjes vind ik wat minder, maar wel echt lekker nederlands met dat kuiltje🤣
Uitgebakken spekjes zijn zo lekker en het moest op. Eigenlijk was de jus wmb niet eens nodig met wat melk en boter erdoor. Met een kilo gehakt gehaktballen maken bleek niet in één pan te passen.

Gewoon de receptjes van Nick Toet volgen, met of zonder spekjes.

Fuuck ik heb nu ook zin in boerenkool met worst

Uitgebakken spekjes zijn zo lekker en het moest op. Eigenlijk was de jus wmb niet eens nodig met wat melk en boter erdoor. Met een kilo gehakt gehaktballen maken bleek niet in één pan te passen.

Gewoon de receptjes van Nick Toet volgen, met of zonder spekjes.
Die Nick Toet heeft sowieso echt héle goede recepten. Zijn Rendang recept is ook de beste die ik gemaakt heb, terwijl ik vet veel indo kookboeken heb.

Omg ziet er heerlijk uit! Wat is het?

✌️
Proteine ice coffee xxl caramel goedgekeurd. Gemaakt met 200ml ongezoete amandelmelk. Morgen de gewone koffiesmaak proberen 😎
Brioche bolletjes, smash burgers mee gemaakt :) Waren erg lekker!
Vandaag nasi goreng met spitskool
wQd7xIj.jpg

Laatst bewerkt:
Weer een nieuw voorraadje voor op het werk (behalve de kweepeer).
De rest van de fruitvoorraad: druiven, kiwi's, appels, sinaasappels, dadels.
1000061404.jpg

@Sanca Saxon hoe is je suiker trouwens met al dat fruit?

Is niet geconcentreerd zoals in vruchtensappen en stuk minder als in vele snacks, maar toch benieuwd.

Terug
Naar boven