MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Wat is het?😁

IMG_6980.jpeg

Mealpreps vr t/m zo
IMG_6981.jpeg

Ma t/m wo

IMG_6979.jpeg

En nu pre workout😋
Autisten zoals ik gaan hier goed op. Overigens zijn mijn prepbakjes niet zo netjes.

Ik zit te wachten tot de dansschool open gaat...ruik overal bbq...en zie dan dit plaatje.
Gemeen, ik zeg het je, gemeen!

Schrale buurman liep net te schreeuwen dat dit niet normaal was. Dat dit niet mag, bla bla bla. T rookte een beetje erg.

Ik zei dat ie z'n b**kes moest houden.
Als je dan toch in een tokkieflat woont kan je beter de koning op de aperots zijn.
20250221_170403.jpg

20250221_171049.jpg
20250221_171051.jpg

Kip yakitori, merquez worstjes en picanha.

Laatst bewerkt:
Schrale buurman liep net te schreeuwen dat dit niet normaal was. Dat dit niet mag, bla bla bla. T rookte een beetje erg.

Ik zei dat ie z'n b**kes moest houden.
Als je dan toch in een tokkieflat woont kan je beter de koning op de aperots zijn.
20250221_170403.jpg

20250221_171049.jpg
20250221_171051.jpg
Het is ook niet normaal lekker

Daarom ga ik hier ook zo goed op denk 🤣 👊

Jaaa🙌
Volgens mij had ik van jou gelezen dat je de hoeveelheid x 7 aan water deed klopt dat?
Sinds ik dat doe + daarna 1 min in de magnetron vind ik het in elk geval zoveel lekkerder 👌
Yes, klopt! Kunt m daarna altijd nog even in de koelkast zetten eventueel als je het te “soepig” vindt, langer in de magnetron werkt ook. Top dat het bevalt zo, sowieso een van mn favoriete meals van de dag ook 👌🏻

Yes, klopt! Kunt m daarna altijd nog even in de koelkast zetten eventueel als je het te “soepig” vindt, langer in de magnetron werkt ook. Top dat het bevalt zo, sowieso een van mn favoriete meals van de dag ook 👌🏻
Ja als ik moet werken maak ik het van te voren en zet het dan in de koelkast, dan opwarmen en dan is ie top inderdaad!

Terug
Naar boven