apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom eraan.
Autisten zoals ik gaan hier goed op. Overigens zijn mijn prepbakjes niet zo netjes.Wat is het?😁
![]()
Mealpreps vr t/m zo
![]()
Ma t/m wo
![]()
En nu pre workout😋
Prima
Mag ik ook komen?
Schrale buurman liep net te schreeuwen dat dit niet normaal was. Dat dit niet mag, bla bla bla. T rookte een beetje erg.
COR 🫶🏻Wat is het?😁
![]()
Mealpreps vr t/m zo
![]()
Ma t/m wo
![]()
En nu pre workout😋
Het is ook niet normaal lekkerSchrale buurman liep net te schreeuwen dat dit niet normaal was. Dat dit niet mag, bla bla bla. T rookte een beetje erg.
Ik zei dat ie z'n b**kes moest houden.
Als je dan toch in een tokkieflat woont kan je beter de koning op de aperots zijn.
![]()
![]()
![]()
Daarom ga ik hier ook zo goed op denk 🤣 👊Autisten zoals ik gaan hier goed op. Overigens zijn mijn prepbakjes niet zo netjes.
Jaaa🙌
Yes, klopt! Kunt m daarna altijd nog even in de koelkast zetten eventueel als je het te “soepig” vindt, langer in de magnetron werkt ook. Top dat het bevalt zo, sowieso een van mn favoriete meals van de dag ook 👌🏻Daarom ga ik hier ook zo goed op denk 🤣 👊
Jaaa🙌
Volgens mij had ik van jou gelezen dat je de hoeveelheid x 7 aan water deed klopt dat?
Sinds ik dat doe + daarna 1 min in de magnetron vind ik het in elk geval zoveel lekkerder 👌
Ja als ik moet werken maak ik het van te voren en zet het dan in de koelkast, dan opwarmen en dan is ie top inderdaad!Yes, klopt! Kunt m daarna altijd nog even in de koelkast zetten eventueel als je het te “soepig” vindt, langer in de magnetron werkt ook. Top dat het bevalt zo, sowieso een van mn favoriete meals van de dag ook 👌🏻
Prachtig van buiten, en van binnen

Je bent wat je eet 😁