XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Uiteraard x2
20250221_215620.jpg

Schrale buurman liep net te schreeuwen dat dit niet normaal was. Dat dit niet mag, bla bla bla. T rookte een beetje erg.

Ik zei dat ie z'n b**kes moest houden.
Als je dan toch in een tokkieflat woont kan je beter de koning op de aperots zijn.
20250221_170403.jpg

20250221_171049.jpg
20250221_171051.jpg

Kip yakitori, merquez worstjes en picanha.
Haha. Bbq je op het balkon van je flat?

Haha. Bbq je op het balkon van je flat?
Ik heb het nogmaals opgezocht. BBQ'en op het balkon is in mijn flat, aldus m'n huurcontract en de regels van EigenHaard op hun eigen website, toegestaan en dus legaal.

Alleen mag er geen overlast worden veroorzaakt. De oude kooltjes hebben denk ik vocht aangetrokken en daarom rookten ze meer dan normaal. 1 minuut de gasbrander erop verhielp dat probleem gelukkig. De man die op straat liep te schreeuwen moet gewoon ff z'n huurcontract doorlezen en z'n b**kes houden.

Ik heb het nogmaals opgezocht. BBQ'en is in mijn flat, aldus m'n huurcontract en de regels van EigenHaard op hun eigen website, toegestaan en dus legaal.

Alleen mag er geen overlast worden veroorzaakt. De oude kooltjes hebben denk ik vocht aangetrokken en daarom rookten ze meer dan normaal. 1 minuut de gasbrander erop verhielp dat probleem gelukkig.
Ik maak wel even melding van een stinkende bbq lucht. :trollface:

Ik heb het nogmaals opgezocht. BBQ'en op het balkon is in mijn flat, aldus m'n huurcontract en de regels van EigenHaard op hun eigen website, toegestaan en dus legaal.

Alleen mag er geen overlast worden veroorzaakt. De oude kooltjes hebben denk ik vocht aangetrokken en daarom rookten ze meer dan normaal. 1 minuut de gasbrander erop verhielp dat probleem gelukkig. De man die op straat liep te schreeuwen moet gewoon ff z'n huurcontract doorlezen en z'n b**kes houden.
Haha. Hier in mijn appartement zou het echt not done zijn. Maar ik woon dan ook niet in een pauperflat in 020-zuid en mijn buren zijn allemaal vrij sociaal etc. Er wordt zelfs weleens een bbq beneden bij het appartement of in de straat georganiseerd. Ik denk dat het er ook niet enkel om gaat wat wettelijk is toegestaan.

Lunch gisteren. € 1 p/s.
IMG_20250221_141600.jpg

Prep voor 3 dagen.
IMG_20250222_111457.jpg

Terug
Naar boven