Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwoa, Henk is ook wel de enige die het een nieuw dieet noemt. Ik eet nu gewoon (nog)meer fruit en nog maar amper vlees en zuivel.Wat houdt je “nieuw dieet” precies in? Niet helemaal meegekregen geloof ik
Welk soort kersen gebruik je hier voor? Uit blik / pot? Diepvries? Geen vers neem ik aan?265 calorieën ✌️ eerlijk geruild tegen ice coffee en rijstwafels 😎 wafels met kersen en slagroom/ 50gr pannekoekmix xxl, 50gr kwark met witte chocolade flavor poeder en 70gr kersen
![]()
Welk soort kersen gebruik je hier voor? Uit blik / pot? Diepvries? Geen vers neem ik aan?
Dan kan je toch weten dat sperma niet uit een koe komt

Zo is hij.Dan kan je toch weten dat sperma niet uit een koe komt![]()
Was zelfgemaakt, maar niet door mij. 😅
Ben niet hooggeleid GDan kan je toch weten dat sperma niet uit een koe komt![]()
Als ik eens een veganist tegenkom zal ik het eens vragen.Dat moment waarop je biefstuk op de grill ligt en je het water al in de mond loopt...Hebben jullie, veganisten, hetzelfde gevoel als jullie het gras maaien?
Als een stier een koe heeft volgespoten kan dit er toch uitdruipen? En cow creampieDan kan je toch weten dat sperma niet uit een koe komt![]()
Ja het is ook gewoon mijn schuld dat ik een abonnement bij ziggo/vodafone heb voor internet.Als een stier een koe heeft volgespoten kan dit er toch uitdruipen? En cow creampie