Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.288
- Lengte
- 1m62
Oh ik kan zeker wel genieten van eten hoor! Vandaag een high carb day en daar ben ik ook echt wel happy om haha. Alles wat ik eet vind ik lekker, sterker nog als ik dingen met tegenzin moet eten, eet ik het liever niet haha. Pizza etc. eet ik voornamelijk niet omdat ik intolerant ben voor gluten, lactose en soja. En de glutenvrije pizza’s met nepkaas er op zijn het gewoon niet😂
Heb geen allergie dus het is niet dat ik een epipen in mn been moet rammen als ik het eet, maar ik ben er dan wel een goeie 3 dagen beroerd van. Dus áls ik het doe dan moet het me die 3 dagen erna waard zijn. En dat is eigenlijk nooit haha. Plus als je dat soort dingen om die reden dus eigenlijk nooit eet dan mis je het ook niet. Kan wel uitkijken naar de extra grote portie COR die ik vandaag op de high carb day heb bijvoorbeeld😊 Verder mis ik wel dingetjes zoals amandelpasta door de oats of pure chocola erdoor ofzo. Maar dat past nu ff niet in mijn huidige doel dus dat komt wel weer als mijn doel weer verandert en zonder die extra dingetjes vind ik het ook lekker.
Ohja en als mijn familie bijvoorbeeld bij mij komt eten met kerst oid vind ik het ook super leuk om dan uit te pakken en lekker voor ze te koken. En dan maak ik mijn eigen aangepaste versie. Maar als zij pizza eten en ik mn eigen prepbakje mee heb boeit me dat dan ook weinig en voel me er dan ook niet kut om ofzo.
Oja die kloten allergieën. Vind het iig wel knap dag in dag uit hetzelfde en het resultaat mag er natuurlijk ook zijn 🙂
Ik ben wat impulsiever 😁 gefrituurde aardappelschijfjes met knoflooksaus ben ik echt 2 dagen slecht van in mijn maag maar soms denk ik f**k it dan maar een zere maag want tis echt zalig 🤣.
On topic