Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Doe je snel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je snel.
"Dat eindigd altijd in seks"
Ja alleen je groente is nou niet hetgene wat het grootste verschil gaat maken. Ik zou (m.u.v. sommige knollen en kolen) al mijn groente kunnen tracken als x aantal gram sperziebonen, en het gaat geen rest uitmaken.Uit bodybuild perspectief is iedere dag het zelfde eten het minste track werk en makkelijker kwa tracken gewicht etc.
Voor de meeste groente gaat het idd niet uitmaken en zou me daarover ook niet druk maken zelf persoonlijk.Ja alleen je groente is nou niet hetgene wat het grootste verschil gaat maken. Ik zou (m.u.v. sommige knollen en kolen) al mijn groente kunnen tracken als x aantal gram sperziebonen, en het gaat geen rest uitmaken.
Daarom ben jij in shape en mensen die dit niet begrijpen waarschijnlijk niet.Ja ik heb gewoon mn autistische voorkeurs-fases😂 soms eet ik 3 maanden lang broccoli, dan weer paar maanden dopewrten/worteltjes en nu zijn sperziebonen de uitverkorene als nieuwe hyperfocus🤣👌🏼
Waar is dit dan gezegd?Maar als je zin hebt om je sperziebonen eens af te wisselen met broccoli, paprika, bloemkool of aubergine, moet je niet verbaasd zijn als je weinig resultaat boekt.
Weer iemand die met zijn digitale stok moet zwaaien. Haal eens aan waar ik dit zeg.De logica van @AK in actie: als je iets tegen het zwaar bewerkte voedsel van de Mac hebt, heb je een eetstoornis. Maar als je zin hebt om je sperziebonen eens af te wisselen met broccoli, paprika, bloemkool of aubergine, moet je niet verbaasd zijn als je weinig resultaat boekt.
Daar ging het dan ook niet over, over strikt zijn en afgewogen preppen. Het ging specifiek over één vraag: "Eet jij alleen die ene groente?" Jij maakt er weer een verhaal met twee kampen van, de mensen die het tenminste snappen en goed doen, en de mensen die altijd maar wat aan kloten. Iets wat @Alisa overigens zelf niet doet, zij geeft gewoon eerlijk aan dat ze zo nou eenmaal in elkaar zit. Net als haar vader, die dat dus o.a. met eieren hagelslag deed.Weer iemand die met zijn digitale stok moet zwaaien. Haal eens aan waar ik dit zeg.
Zij word shredded doordat zij voeding 100% on point heeft, niet loopt te kutte met iifym of een eiwit reep/blender shake als een “meal” in haar cut dieet heeft. Denk dat menig mens nog wat van haar voeding kan leren als ze voor de zomer hun pens nog kwijt willen.
Probeer de specifieke vraag van Mentat, het antwoord van Alisa, en dan de reactie van AK met elkaar in verband te brengen. Gaat je vast lukken
Daar ging het dan ook niet over, over strikt zijn en afgewogen preppen. Het ging specifiek over één vraag: "Eet jij alleen die ene groente?" Jij maakt er weer een verhaal met twee kampen van, de mensen die het tenminste snappen en goed doen, en de mensen die altijd maar wat aan kloten. Iets wat @Alisa overigens zelf niet doet, zij geeft gewoon eerlijk aan dat ze zo nou eenmaal in elkaar zit. Net als haar vader, die dat dus o.a. met eieren hagelslag deed.
Probeer de specifieke vraag van Mentat, het antwoord van Alisa, en dan de reactie van AK met elkaar in verband te brengen. Gaat je vast lukken![]()
Ik ben idd een beetje autistisch met voeding (al jaren haha) en doorgaans vinden mensen dat bijzonder of raar of obsessief of hoe ze het noemen willen. Heb vroeger een eetstoornis gehad en mensen kunnen zeggen dat je er 100% vanaf komt maar dat geloof ik niet. Ben 14 jaar verder en dit autistische is misschien wel een overblijfsel daarvan, idk. Maar ipv me daar druk om te maken heb ik gewoon geaccepteerd dat dit is hoe ik nou eenmaal in elkaar zit en gebruik het in mijn voordeel in combinatie met het trainen etc waarbij steeds hetzelfde doen en eten goed voor me werkt.😊 mijn relatie met voeding is door het verleden misschien ook wel anders geworden dan gemiddeld, ik associeer voeding niet met bepaalde gelegenheden en vier successen ook niet met voeding. Ga dan liever mn haar laten doen bij de kapper of koop een nieuwe gym outfit om dingen te vieren🤣🤷🏼♀️ Maar dat de meeste mensen dingen wel vieren etc met taart oid vind ik ook helemaal prima. Leef en laat leven denk ik dan haha.Het siert @Alisa wel hoe ze dingen bij zichzelf houdt. Daar kan menigeen - ook ik - nog wat van leren.
Duidelijk verhaal, en idd, gebruik het in je voordeel! Dat laatste proef ik dan ook helemaal niet bij jou, alleen bij een zeker ander forumlid die vervolgens dit aangrijpt voor een rant dat de meeste mensen niet strikt willen zijn. Het was dus ook echt geen reactie op jouw manier van eten!Het is niet dat ik denk dat 100g sperziebonen of 100g bloemkool een verschil in mijn progressie gaat maken ofzo.
Jij weet dat voor jou werkt, zowel fysiek als mentaal. Volgens mij is dat de essentie van deze sport 😊Ik ben idd een beetje autistisch met voeding (al jaren haha) en doorgaans vinden mensen dat bijzonder of raar of obsessief of hoe ze het noemen willen. Heb vroeger een eetstoornis gehad en mensen kunnen zeggen dat je er 100% vanaf komt maar dat geloof ik niet. Ben 14 jaar verder en dit autistische is misschien wel een overblijfsel daarvan, idk. Maar ipv me daar druk om te maken heb ik gewoon geaccepteerd dat dit is hoe ik nou eenmaal in elkaar zit en gebruik het in mijn voordeel in combinatie met het trainen etc waarbij steeds hetzelfde doen en eten goed voor me werkt.😊 mijn relatie met voeding is door het verleden misschien ook wel anders geworden dan gemiddeld, ik associeer voeding niet met bepaalde gelegenheden en vier successen ook niet met voeding. Ga dan liever mn haar laten doen bij de kapper of koop een nieuwe gym outfit om dingen te vieren🤣🤷🏼♀️ Maar dat de meeste mensen dingen wel vieren etc met taart oid vind ik ook helemaal prima. Leef en laat leven denk ik dan haha.
Het is niet dat ik denk dat 100g sperziebonen of 100g bloemkool een verschil in mijn progressie gaat maken ofzo. Zolang ik iets niet zat ben eet ik graag hetzelfde, geeft me rust in mijn hoofd om niet constant bezig te zijn met wat/hoeveel of hoelaat ik moet eten (ik krijg dan soms echt syntax error waardoor ik geneigd ben om dan meals te skippen) gewoon elke dag precies hetzelfde werkt super goed voor mij. Of ik nou aan het cutten ben of aankomen ben. Enige side note is dat ik tijdens het cutten snel bloated raak van bloemkool/broccoli/knoflook/ui dus dan kies ik iets anders wat ik prima een paar maanden kan eten en lekker vind dus zodoende dan de spierziebonen haha.
Precies😊 het zou een probleem zijn als ik sperziebonen niet te kanen vind en een hekel zou hebben aan de gym haha. Ik doe gewoon wat ik leuk vind en het beste werkt. Ben het wel eens met dat grotendeels hetzelfde eten voor progressie goed werkt, maar denk niet dat de ene soort groente of de andere soort het verschil gaat maken. En als elke dag hetzelfde eten je doodongelukkig maakt is het de vraag of je dat het waard vindt voor het doel denk ik.Jij weet dat voor jou werkt, zowel fysiek als mentaal. Volgens mij is dat de essentie van deze sport 😊
Precies😊 het zou een probleem zijn als ik sperziebonen niet te kanen vind en een hekel zou hebben aan de gym haha. Ik doe gewoon wat ik leuk vind en het beste werkt. Ben het wel eens met dat grotendeels hetzelfde eten voor progressie goed werkt, maar denk niet dat de ene soort groente of de andere soort het verschil gaat maken. En als elke dag hetzelfde eten je doodongelukkig maakt is het de vraag of dat het waard is tov het doel denk ik.