XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20250402_165054.jpg

IMG_2591.jpeg

Nog 2000 calorieën te gaan 🫣
Dan zou ik vandaag hierna nog 1 meal pakken als normaal en rest kcal morgen extra als een cheat nemen na je workout. Nu nog 3 meals nemen als je zo gaat slapen word zeker een onrustige nacht en een cheat zal ook wat motivatie brengen.

Dan zou ik vandaag hierna nog 1 meal pakken als normaal en rest kcal morgen extra als een cheat nemen na je workout. Nu nog 3 meals nemen als je zo gaat slapen word zeker een onrustige nacht en een cheat zal ook wat motivatie brengen.
Ja ik ga vrijdag ook al weer uit eten…. En volgende week zou ik weer gaan maar dit ga ik afzeggen, anders word het echt te veel cheat.

Ik ga morgen wat extra eten, denk dan wel een portie meer havermout of rijst.

Thx voor het meedenken !! 💪🏻

• Heart
Waarderingen: AK
Voor de verandering nog eens een stukje vis erbij 😊
1000065056.jpg

Nooit iets van fruit oid door je oats? Just curious!
Is rijstepap met whey man geen oats.
Wel eens bevroren bosbessen en dergelijke op gedaan met whey drip. Maak dit meer omdat het snel weg schept. 100g rijstepap(droog gewicht) 50 whey, ongeveer voor een kop heet water dan omscheppen dat het net behanglijm is en weg schuiven.
Eet dit 2 keer per dag. Om 5 uur s'ochtends als ik nog amper bij bewustzijn ben en s'avonds 1 uur voor bed. Dus geen zin eigenlijk meer om er een mona lisa van te maken. Moet gewoon er in en klaar.

Is rijstepap met whey man geen oats.
Wel eens bevroren bosbessen en dergelijke op gedaan met whey drip. Maak dit meer omdat het snel weg schept. 100g rijstepap(droog gewicht) 50 whey, ongeveer voor een kop heet water dan omscheppen dat het net behanglijm is en weg schuiven.
Eet dit 2 keer per dag. Om 5 uur s'ochtends als ik nog amper bij bewustzijn ben en s'avonds 1 uur voor bed. Dus geen zin eigenlijk meer om er een mona lisa van te maken. Moet gewoon er in en klaar.
Haha, dan begrijp ik m helemaal 👌🏻

?? ik eet al jaren 1500-2000 pre bed. Slaap er heerlijk op

Terug
Naar boven