Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 goede meal en klaar toch?
Opgegeten, hoezo? 😯
Dan zou ik vandaag hierna nog 1 meal pakken als normaal en rest kcal morgen extra als een cheat nemen na je workout. Nu nog 3 meals nemen als je zo gaat slapen word zeker een onrustige nacht en een cheat zal ook wat motivatie brengen.
Ik zie alleen maar stammetjes en bijna geen groene bolletjes, lijkt wel of ze eerst naar de kapper zijn geweest

Ja ik ga vrijdag ook al weer uit eten…. En volgende week zou ik weer gaan maar dit ga ik afzeggen, anders word het echt te veel cheat.Dan zou ik vandaag hierna nog 1 meal pakken als normaal en rest kcal morgen extra als een cheat nemen na je workout. Nu nog 3 meals nemen als je zo gaat slapen word zeker een onrustige nacht en een cheat zal ook wat motivatie brengen.
Ze waren er van ondersteboven.Ik zie alleen maar stammetjes en bijna geen groene bolletjes, lijkt wel of ze eerst naar de kapper zijn geweest![]()
Belgische topkwaliteit, de blonde is mijn favo biertjeGenoeg kcal dat het een maaltijd voor je zou kunnen zijn.
Ben niet zo van de kriek of kersenbier, maar La Chouffe maakt lekkere bieren hoor!
![]()
Nooit iets van fruit oid door je oats? Just curious!
Is rijstepap met whey man geen oats.Nooit iets van fruit oid door je oats? Just curious!
Haha, dan begrijp ik m helemaal 👌🏻Is rijstepap met whey man geen oats.
Wel eens bevroren bosbessen en dergelijke op gedaan met whey drip. Maak dit meer omdat het snel weg schept. 100g rijstepap(droog gewicht) 50 whey, ongeveer voor een kop heet water dan omscheppen dat het net behanglijm is en weg schuiven.
Eet dit 2 keer per dag. Om 5 uur s'ochtends als ik nog amper bij bewustzijn ben en s'avonds 1 uur voor bed. Dus geen zin eigenlijk meer om er een mona lisa van te maken. Moet gewoon er in en klaar.
?? ik eet al jaren 1500-2000 pre bed. Slaap er heerlijk opDan zou ik vandaag hierna nog 1 meal pakken als normaal en rest kcal morgen extra als een cheat nemen na je workout. Nu nog 3 meals nemen als je zo gaat slapen word zeker een onrustige nacht en een cheat zal ook wat motivatie brengen.
Je weegt 65kg en eet 2k pre bed, apart.?? ik eet al jaren 1500-2000 pre bed. Slaap er heerlijk op