MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_1452.jpeg

Zoete aardappel frites met kip.

@BB_
Ik zou gaan voor de rodizio stijl restaurants en mooie stukken picanha.

En een goede sugo de abacaxi (con laranja)

Hmmm misschien moet ik ook maar eens op die Cream of Rice hype gaan springen…. Ik eet normaal gewoon havermout

@BB_
Ik zou gaan voor de rodizio stijl restaurants en mooie stukken picanha.

En een goede sugo de abacaxi (con laranja)
Ik was gisteren met collega's, laatste dagen even samen uit eten geweest, maar nu een paar dagen vakantie eraan geplakt, dus ik ga zeker nog naar een echt bbq-restaurant, bedankt voor de tips. Waar we gisteren waren was al echt goed overigens.

Laatst bewerkt:
Ik was gisteren met collega's, laatste dagen even samen uit eten geweest, maar nu een paar dagen vakantie eraan geplakt, dus ik ga zeker nog naar een echt bbq-restaurant, bedankt voor de tips. Waar we gisteren waren was al echt goed overigens.
Een abacaxi is trouwens een kleine zoete ananas. Sugo de abacaxi ananassap. Die zijn echt top daar van wat ik me kan herinneren.

Maracuja en acai is ook lkkr daar.

Hmmm misschien moet ik ook maar eens op die Cream of Rice hype gaan springen…. Ik eet normaal gewoon havermout
Ik eet beide, 50g havermout en 50g COR hebben evenveel kcal, alleen heeft de COR 12g carbs meer dan de havermout en 2,5g minder vet. Dus voor na het trainen doe ik vaak de COR !
Ben benieuwd! Custard Cream is 👌🏻👌🏻
Oke dat zei @AK ook al dus dat wordt de eerste die ik ga testen vandaag na legday 👌
Verwachtingen zijn wel hoog nu hoor jongens hahaha

Terug
Naar boven