Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.314
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De oats bevallen goed zo zie ik 😅👌🏻Mijn dag + ice coffee xxl tussen de middag en kwark met chocolade en besjes als ik thuis kom.
Mijn dag + ice coffee xxl tussen de middag en kwark met chocolade en besjes als ik thuis kom.
![]()
Wat een keuken prinses ben je 🙏Mijn dag + ice coffee xxl tussen de middag en kwark met chocolade en besjes als ik thuis kom.
Mijn dag + ice coffee xxl tussen de middag en kwark met chocolade en besjes als ik thuis kom.
![]()
2 dagen van tevoren kan sowieso, misschien bij de portie voor de tweede dag ietsje meer water/melk (weet niet wat jij gebruikt) gebruiken omdat het wat meer opneemt als het langer staat en dan misschien een iets te harde “koek” kan worden. Als je dat lekker vindt is dit niet nodig natuurlijk. Ik gebruik soms ook meer water zodat de structuur wat meer als deeg wordt zegmaarHaha ja ik ben fan 😇 hoelang kunnen ze in de koeling? Voor 2 dagen maken is fijner ivm tijd. Vandaag appel kaneel variant proberen 😇
Kunt niet de knappe looks en ook nog eens de skills in de keuken hebben he!Na een jaar op dbb vooral een magnetron prinses geworden 🤣
Hahaha!![]()
50% korting kan ik niet weerstaan. Even een paar bulk dagen.
Ik geef het 2-3 dagen
Je hebt dus eieren voor je geld gekozen.![]()
👀🫶![]()
Zo zag het er bij mij vanmorgen ook uit🤣
Krijg je dat zo weg? Tonijn toch