- Waardering
- 1.066
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Is dat wat? Nog nooit gehoord eigenlijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat wat? Nog nooit gehoord eigenlijk
Ja hoor is lekker🤗
Eindelijk normale porties 🫶🏻M5
Eiwit eruit en xxl mouse erin
Glutamine 10gr / probiotics ivm maagondersteuning dubbele dosis deze dagen.
120gr havermout (3de van vandaag)
40gr whey
1 banaan
45gr pindakaas
30gr rozijnen
2/3gr zout / speculoos kruiden
200gr mouse of 200ml eggwhites of 40 iso
Vergis je niet dit zijn flinke porties en verkijk je niet op de schaal.
![]()
De onderste is namelijk de “normale” maat;
![]()
Hierna weer verder slapen 🛏️
Denk dat ik er nu nog mee wegkom met door eetlust, maar 120gr met 600ml water 3x pd en dan nog 4 kip/rijst is toch pittig en hoop niet off season hiermee te beginnen. Wellicht dat ik 1 of 2x havermout erin doe als het 80/90gr per portie is icm rozijnen en banaan etc.
Ook van de mexicomix van mm zie ik?M5
Voor diegene die denken wat doet die gore fles daar. 3 flessen vol is ongeveer 5L, zo monitor ik vocht. Doe ik dit niet dan heb ik geen idee hoeveel ik binnen krijg en bedoeling is morgen zout eruit en dubbel drinken dan ik laatste 2 weken doe. Vandaar ik zo weet ik 5L drink en morgen ik dus 6 flessen leegdrink.
![]()
Nettorama, appie was dicht toen ik na mijn sessie groente moest halen en ging pas 08.00 open 😂
Met salami, paturain, tomaat en kaas is ook heel goed.
Ooh bedankt voor de tip! Boursin is ook erg lekker(goud/gele)Met salami, paturain, tomaat en kaas is ook heel goed.
Bloedworst 🤤Periode dag1: conform Traditionele Chinese geneeskunde: warm ontbijt met bloedworst en appel. Rijk aan ijzer, voedt het bloedt, versterkt de lever en helpt de aanmaak van nieuw bloed. Met kabel verwarmt het ook nog eens. Omdat je rauwe appel zou moeten mijden tijdens menstruatie, lekker warm, maakt het ook makkelijker verteerbaar.
Verder nog Bouillon, congee (rijstpap) op het menu en het vermijden van koude dranken. Rest gewoon conform mijn schema.![]()