AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

1000028537.jpg

Ooh wat een geluk, misschien hier eens op de markt scharrelen! Kom ze nooit tegen helaas
Lidl heeft ze wel eens rond deze tijd

Weet niet hoeveel gram hagelslag je erop gooit, maar dit zijn van die dingen waarvan ik denk je glucose is nu te hoog dat je actie moet ondernemen en het makkelijkste is dieet aanpassen.

Alle suikers eruit zal je glucose goed doen.
alle suikers er uit zal natuurlijk beter zijn maar ik ga niet het podium op en het smaakt mij uitzonderlijk lekker🤗 Ik zal dadelijk mijn suiker en boeddruk even meten om je gerust te stellen dat mijn eilandjes van langerhands prima functioneren😘

alle suikers er uit zal natuurlijk beter zijn maar ik ga niet het podium op en het smaakt mij uitzonderlijk lekker🤗
Dus dat je nu 6.0 meet weegt niet af dat suikers gewoon lekker zijn of dat je geen podium shape wilt, gezondheid zou ik voorop stellen en als je dit soort suikers vaker toevoegt aan maaltijden is dit een zeer simpele fix om diabetes te voorkomen.

Ook als je insuline te hoog is haalt je lichaam niet het maximale rendement uit je voeding dus ook al geef je niks om gezondheid je saboteert ook nog eens je eigen vooruitgang dat alles gewoon trager/moeizamer gaat.

Neem glucose niet te licht, dit is een serieuze parameter net zoals bloeddruk en mag je zeker niet negeren als je al op code geel staat.

Dus dat je nu 6.0 meet weegt niet af dat suikers gewoon lekker zijn of dat je geen podium shape wilt, gezondheid zou ik voorop stellen en als je dit soort suikers vaker toevoegt aan maaltijden is dit een zeer simpele fix om diabetes te voorkomen.

Ook als je insuline te hoog is haalt je lichaam niet het maximale rendement uit je voeding dus ook al geef je niks om gezondheid je saboteert ook nog eens je eigen vooruitgang dat alles gewoon trager/moeizamer gaat.

Neem glucose niet te licht, dit is een serieuze parameter net zoals bloeddruk en mag je zeker niet negeren als je al op code geel staat.
Ja zeker ben het volledig met je eens maar dat beetje hagelslag wat ik nuttig(omdat de cacao nibe even op zijn) wordt je niet gelijk een diabeet. Evenals de transvetten van de macdonalds waar jij fan van bent niet goed voor je kransslagaderen en cholesterol zijn en je niet gelijk een hartpatiënt maken🤗

Terug
Naar boven