XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_7826.jpeg

Kijken of proteïne melk opschuimen ook ging 👍
1000068065.jpg

Reden: Swipefpoutje: opschonen moest opschuimen zijn
Laatst bewerkt:
Klopt: en maar 0,5-1 gram eiwit en dan smaakt het naar moedermelk.

Doe mij maar schwarzwaldmich met 60 kcal en 7,5 eiwit dan, die wel te drinken is.

Hoezo eigenwijs
Moedermelk lijkt me ook wel wat! Waar kun je dat halen dan?🤣🤣😜😜

Moedermelk lijkt me ook wel wat! Waar kun je dat halen dan?🤣🤣😜😜
Even checken in welk topic dit staat... Maaltijden.
Ah dan is het je vast te doen voor de igf-1, lactoferrine en andere groeifactoren want voor het eiwit hoef je het niet te doen, die komt overeen met de waarde van je amandelmelk.

IMG_8974.jpeg

@AK de saus zit bijna geen suiker in, 1,5gram per bakje 👌🏻🤭 vanavond weer cacao nibs in de kwark💪🏽
@Nicky! in amandelmelk zit 15kcal per 100ml bij de ongezoete variant!

Zijn ze lekker?!
Je hoeft je niet te verantwoorden, een maaltijd is een moment opname en daarop reageer ik. Is iets incidenteel dan kan ik dat niet zien aangezien ik je dieet niet ken, maar ik krijg kortsluiting als ik iemand glucose hoog zie en paar uur later hagelslag over de kwark zie gooien vandaar.

Je hoeft je niet te verantwoorden, een maaltijd is een moment opname en daarop reageer ik. Is iets incidenteel dan kan ik dat niet zien aangezien ik je dieet niet ken, maar ik krijg kortsluiting als ik iemand glucose hoog zie en paar uur later hagelslag over de kwark zie gooien vandaar.
Ja tuurlijk ik snap je reactie wel🤗 opbouwende kritiek is altijd welkom

Ik eet elke dag witte bolletjes met hagelslag.

Even checken in welk topic dit staat... Maaltijden.
Ah dan is het je vast te doen voor de igf-1, lactoferrine en andere groeifactoren want voor het eiwit hoef je het niet te doen, die komt overeen met de waarde van je amandelmelk.
Amandelmelk doe ik meer voor de smaak eigenlijk, is maar 15ml ofzo wat door de koffie gaat. Zou moedermelk ook goed schuimen denk je?🤣🤣

Ik eet elke dag witte bolletjes met hagelslag.
Je hebt ook mensen die roken en worden 100 en mensen die niet roken die de 70 niet eens halen. Wilt niet zeggen dat roken daardoor gezond is, uitzonderingen heb je overal.

Je hebt mensen die vreten suiker als water en glucose goed en je hebt mensen die ruiken een keer aan wat suiker en glucose piekt al.

Idem dito met cholesterol, bloeddruk, hartslag en talloze andere parameters alles is persoonlijk.

Je hebt ook mensen die roken en worden 100 en mensen die niet roken die de 70 niet eens halen. Wilt niet zeggen dat roken daardoor gezond is, uitzonderingen heb je overal.

Je hebt mensen die vreten suiker als water en glucose goed en je hebt mensen die ruiken een keer aan wat suiker en glucose piekt al.

Idem dito met cholesterol, bloeddruk, hartslag en talloze andere parameters alles is persoonlijk.
Ja roken doe ik ook nog en alcohol drinken.

Ja roken doe ik ook nog en alcohol drinken.
Dat zijn keuzes, zou je daarnaast ook gear gebruiken zou ik het niet slim vinden.
Het is het ene of andere “en en” zou ik in deze combo niet nemen, vooral omdat het een keuze is en niet een verplichting of iets waar je niets zelf aan kan doen.

Terug
Naar boven