- Waardering
- 2.465
- Lengte
- 2m02
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat eet je dan voordat je naar bed gaat?Pre bed altijd omgewisseld met een maaltijd overdag 🤓
![]()
Andere meal naar keuze, met wat meer kcal 🙂. Vaak havermout en heel soms COR. Merk dat dat beter werkt bij mij i.v.m. snackzin ‘s avonds.
wat snack je dan?Andere meal naar keuze, met wat meer kcal 🙂. Vaak havermout en heel soms COR. Merk dat dat beter werkt bij mij i.v.m. snackzin ‘s avonds.
Nu echt al tijden niks meer, omdat ik dan een aardig “vol” gevoel heb. Ik heb graag een vol gevoel voordat ik ga slapen, maar da’s meer mijn eigen hersenkronkel 😂. Als ik deze maaltijd dan pre bed eet dan is de kans zeer aanwezig dat ik dan meer ga eten (nog wat brood of een eiwitreep o.i.d) zodat ik beter in slaap val. Meer een soort conditionering denk ik (vnml tijdens cutten).
Jij eet altijd wel mega kleine porties
Hoe vind je die truffel mayonaise?
Is dit de hype waard? En moet je er persé zuivel in gebruiken of wat gaat er allemaal in?Geen zin in COR met het warmere weer dus dan maar een creami met frosties 👌🏻
![]()