- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
ZoervleisjEen witlofslaatje is lekker bij Vlaamsche Stoverij.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZoervleisjEen witlofslaatje is lekker bij Vlaamsche Stoverij.
![]()
Wel mooi dun snijden en een paar uurtjes laten intrekken. En even wat op temperatuur laten komen voor je t gaat eten. 🤤Beetje (appel)azijn, klein beetje mosterd, een geraspte wortel en een fijngesneden appel (pink lady bijv.) toevoegen en je hebt coleslaw.
Nom nom nom
Precies!Wel mooi dun snijden en een paar uurtjes laten intrekken. En even wat op temperatuur laten komen voor je t gaat eten. 🤤
Lekker man, eat your effin vegetables, kiddo!
Jij eet toch ook wel eens een dikke peen?
Geniet ervan, ziet er lekker uit.Mijn eerste keer ooit all-inclusive (vanwege dat die ouwe van me mee is). Kwas van te voren nogal sceptisch, maar ik was flink verrast. Het eten was echt heel goed (niet te zien op de foto's). Ze hadden 4 live cooking stations (grill, wavels, wok en pizza). Dorade en paprika van de grill was top, pizza's waren goed, wok was goed (stond een Thaise kok), er was paëlla, een shitload aan seafood en salades, wat standaard Grieks spul (Tzatziki, etc), konijn stoof en nog een heleboel andere dingen.
Elke dag een ander thema dus veel variatie als t goed is. Onbeperkt cocktails e.d. ook niet verkeerd. Al bij al prima om een keertje mee te maken.
Vanmiddag nog ff 500 metertjes gezwommen. Morgenochtend voor ontbijt kilometertje zwemmen en dan smiddags een gym opzoeken en weer rustig beginnen. Zenuw in elleboog voelt eindelijk weer goed. We gaan t zien. Ruuustiig opbouwen (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
).
Volgens mij ruikt je woning nu 3 dagen naar bloemkool
Waarschijnlijk at je vooral gerookte paprika.Kippendijfilet, Aardappelpartjes en Ratatouille
![]()
Met de kip en aardappelen wat combi's van kruiden geprobeerd die ik op YT zag. Ik vond het in het algemeen weinig meer naar aardappel en kip smaken en de kip wel heel erg naar gerookte paprika smaken, dat mag net iets minder: ik proef graag wat ik eet.
Dan niet teveel gerookt paprikapoeder gebruiken volgende keer. Klinkt logisch. Ik doe vaak bijv. 80% normaal paprika poeder en 20% gerookt.Kippendijfilet, Aardappelpartjes en Ratatouille
![]()
Met de kip en aardappelen wat combi's van kruiden geprobeerd die ik op YT zag. Ik vond het in het algemeen weinig meer naar aardappel en kip smaken en de kip wel heel erg naar gerookte paprika smaken, dat mag net iets minder: ik proef graag wat ik eet.
Ik weet het niet ruik zelf niet zo goed meer van de pep vroegerVolgens mij ruikt je woning nu 3 dagen naar bloemkool
Ziet er wel fijn uit, volgende keer wat minder gerookt kruiden? Kerrie is trouwens ook fijn over de kipKippendijfilet, Aardappelpartjes en Ratatouille
![]()
Dank. Paprikapoeder, gerookt of niet is ook een prima kleurstof, dat doet het goed voor het oog.Ziet er wel fijn uit, volgende keer wat minder gerookt kruiden? Kerrie is trouwens ook fijn over de kip
Of de kruiden wat beter temperen.Dank. Paprikapoeder, gerookt of niet is ook een prima kleurstof, dat doet het goed voor het oog.
Minder kruiden en dan nog iets minder gerookte paprika, optioneel proberen wat @apfelstrudel zegt.
Wat bedoel je daarmee?
Blijkbaar is er alleen een engelse term voor “tempering”. Als er niet genoeg olie bij de kruiden vermengt zit kan het vrij aards blijven smaken.
Moet ik eens iets over lezen.Blijkbaar is er alleen een engelse term voor “tempering”. Als er niet genoeg olie bij de kruiden vermengt zit kan het vrij aards blijven smaken.
Soms “fruit” ik kruiden als paprika, komijn en koriander even in wat olie, maar voldoende olie gebruiken doet ook al veel voor de smaak.Moet ik eens iets over lezen.
Er zat alleen olie in de pan, recept zei boter.
Kruiden met limoensap op de kip maseren en laten trekken.