Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Wat is dat?
Je gaat zulke dingen toch niet drinken je bent toch geen mietje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is dat?
Je gaat zulke dingen toch niet drinken je bent toch geen mietje
Je weet niet wat redbull is?
Je kijkt ook geen F1 zeker🤣
Nee nooit helemaal nooit.
Waarschijnlijk drinken die "stoere mannen" van F1 blikjes water met een redbull logo eropNee nooit helemaal nooit.
Waarom vraag je dit ? Wil je een keer samen kijken?
Ja dat is geloof ik ook zo, maar bedoelde eigenlijk of het merk hem dan nog steeds niks zei😂Waarschijnlijk drinken die "stoere mannen" van F1 blikjes water met een redbull logo erop
Is ook een vrouwenprogramma🫢Nee nooit helemaal nooit.
Waarom vraag je dit ? Wil je een keer samen kijken?
Nee doe stoere mannen drinken in de ochtend 2 scoops van verboden pre workouts die hier niet te verkrijgen zijn.Waarschijnlijk drinken die "stoere mannen" van F1 blikjes water met een redbull logo erop
Ok nou als je er op staat wil ik het best een keer samen kijken. Maar niet boos worden als ik in slaap val.Ja dat is geloof ik ook zo, maar bedoelde eigenlijk of het merk hem dan nog steeds niks zei😂
Is ook een vrouwenprogramma🫢
En de rest van de amfetamine-achtige "supplements" die ze krijgen lol. Maar voor de bühne ècht alleen redbull hoor!!Nee doe stoere mannen drinken in de ochtend 2 scoops van verboden pre workouts die hier niet te verkrijgen zijn.
Er zit idd geen redbull in. Vaak gewoon water of iets met elektrolyten.Waarschijnlijk drinken die "stoere mannen" van F1 blikjes water met een redbull logo erop
Crap....ben dus geen vrouw

Ik dan ook niet🤣👍🏼
Ik heb alle flav powders en whey ter wereld wel al gehad denk ik haha. (Zie het als een soort hobby), van welk merk wil je bestellen?
XXL of ESN, lichte voorkeur voor XXLIk heb alle flav powders en whey ter wereld wel al gehad denk ik haha. (Zie het als een soort hobby), van welk merk wil je bestellen?