Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zijn dat voor balletjes steeds? Is dat de cereal van kosso?

Xxl brownie flavour powder.Wat zijn dat voor balletjes steeds? Is dat de cereal van kosso?![]()
Nice man! Ik doe precies hetzelfde 3 maaltijden met badmat rijst nu. Hoeveel vezels krijg jij per dag binnen en van welk voeding? Havermout bijv?80gr rijst onbereid
175gr mm kip
15gr ongezout cashewnoten
200gr FODmap vriendelijke groente.
Kruiden nvt, groente FODmap vriendelijk om bloat tegen te gaan en darmflora goed te houden zodat je eetlust optimaal blijft. Rijst boven pasta/aardappels in een bulk aangezien dit makkelijkst verteerd en laagste verzadiging factor heeft vd koolhydraat bronnen. Makkelijk vervanging indien kcals up moeten en eetlust niet goed is is de kip vervangen met gehakt, zelfde gewicht/volume maar wel 2x zoveel kcal, eiwitten blijven dan gelijk en de vetten gaan dan iets omhoog.
Ik zout mijn eten niet aangezien ik 50ml zero saus gebruik en in zero saus al wat zout in zit. Drink uitsluitend water/slimpie met eten aangezien koolzuur een bloat/maagvulling geeft.
![]()